Jah ik kom er ook bij!

Hallo meiden,
Nou ik ben 2 juni uitgerekend. Maar kan ook 31 mei zijn de echo geeft 7,3 aan en me gyn zei wel ik ben 2 juni uitgerekend maar dan ben ik 7,1 gossie nou we zien wel. Zijn maar 2 dagen verschil. Wacht de volgende echo wel weer af hihi.
Hoe gaat het met jullie en jullie kwaaltjes? ook voor een eerste of niet?

Hoi Iloontje,

Gefeliciteerd als eerste natuurlijk....
Ja hier ook de eerste maar we de 2e zwangerschap vorige keer MK met 6,5 week. Voelt allemaal heel anders nu... Voelt aan de ene kant beter maar stuiter veel minder helaas. Twas toen onverwacht, en nu hebben we er bewust voor gekozen. Nog weinig kwaaltjes. Last van mn rug het meest verder is het prima te doen maarja wat wil je ben nog maar net 4 week dus die kwaaltjes komen vast nog wel haha.

Welke kwalen heb jij last van?

Hoihoi!

Gefeliciteerd :)

Ik heb aardig last van vermoeidheid, misselijkheid, hoofdpijn en af en toe om van alles kunnen huilen..
De ene dag gaat trek ik het niet meer en lig ik de hele dag op bed en de andere dag heb ik weer "volop" energie en kan ik bij wijze het hele huis schoonmaken met die van de buren...
Oh ja, verder nog beetje menstuatiepijn/bandenpijn maar dat is zo minimaal ;)

Ben benieuwd naar jullie!

Gefeliciteerd!

Ik heb voornamelijk last van moeheid en een drukkend gevoel in mijn onderbuik. En natuurlijk niet de pijnlijk borsten vergeten. Ik ben 1 ochtend echt misselijk geweest.

Terug
Bovenaan