jahaaaa en ditjes en datjes

Jahaaa ik ben ongesteld
wat klinkt dat vreemd. maar na ruim 7 maanden na de bevalling ben ik eindelijk eens ongesteld, pfff alles werkt dus nog.
toevallig hebben we net besloten om te stoppen met de pil. hoezo timing?
Niet dat ik blij ben met de ongsteldheid, pff na 1,5 jaar (jun 2009) is dat echt wennen. maar ik hoop dat het net als vroeger 3 dagen is en klaar.

Mara wordt ook al groot hoor, kom ik uit werk zit ze bij papa op de arm, ziet mij en lacht breed en strekt haar armpje al naar mij toe
zo lief he

morgen weer babyzwemmen, de 2e keer. zo leuk
Ons meisje probeert al te kruipen en boos dat ze is als het niet lukt.

ik vind deze leeftijd echt leuk

vandaag weigerde ze de warme hap, huilen als het lepeltje haar kant op kwam, en toen papa het overnam at ze alles op! nou ja zeg. Ik moet zeggen dat papa wel heel creatief is geworden (hij moet regelmatig in weekenden voor haar zorgen als ik werk) want hij zet babytv op, Mara op stoeltje ervoor en terwijl ze tv kijkt voert hij haar

hoe is het met jullie kleintjes en hun streken?

groetjes sabine

hey hey,

jeetje dat heeft lang geduurd, maar goed beter laat dan nooit zeggen we dan:)

jaa begint steeds leuker te worden, xavier begint nu ook echt zijn eigen willetje te krijgen. Hij lacht en brabbeld de hele dag met iedereen zelfs tegen zijn speelgoed en de lampjes hihihi.

hij doet nu zelf ook kiekeboe! met zijn slabbertje geweldig!

nou doeggggg

hey hey,

jeetje dat heeft lang geduurd, maar goed beter laat dan nooit zeggen we dan:)

jaa begint steeds leuker te worden, xavier begint nu ook echt zijn eigen willetje te krijgen. Hij lacht en brabbeld de hele dag met iedereen zelfs tegen zijn speelgoed en de lampjes hihihi.

hij doet nu zelf ook kiekeboe! met zijn slabbertje geweldig!

nou doeggggg

ja deze leeftijd is echt erg leuk!
Maar ook om te zien dat ze een eigen willetje krijgen!
Dat ze echt boos worden als ze iets niet willen haha! Natuurlijk ook mee uitkijken dt ze niet een loopje met je nemen.
Levi is ook druk aan het oefenen met kruipen maar op onze gladde laminaatvloer lukt het nog niet echt en hij wordt dan ook echt boos hihi.
En over gaat ie achteraan, telefoon afstandsbedieningen fototoestel noem maar op, niks is meer veilig!
Ja deze leeftijd is echt leuk.

Groetjes Kim

Hoi Hoi

nou eigen willetje had ze al, ze heeft inmiddels alleen meer manieren gevonden om die te laten merken hihihi

maar het is idd een stuk leuker als ze helemaal happy en ondeugend kijkt als ze bij je kruipen en dan de oogjes dicht doen. Zo ik ben wat van plan en ik ga lekker bij mammie slapen giechel

Maar toen die 1e week had ze al genoeg karakter, als de kraamhulp kwam deed ze snel de oogjes dicht en af en toe stiekem kijken en ging de hulp weg was het 2-3 sec en oogjes gingen open :)

Weet niet wat het is maar de kraamhulp en afgelopen periode de fysiotherapeuten vind ze maar niks

ach ja betekend dat we nog genoeg te lachen krijgen komende tijd met haar streken hihihi

groetjes sabine

Terug
Bovenaan