Jahoor ook Rik weet hoe het moet om vooruit te komen!!

A

Anoniem

Guest
En ik ben de SUPERTROTSE MAMA!! Hij doet nog neit echt kruipen, maar hij komt wel al vooruit. OOk zijn we eindelijk uit het 8,5 maanden sprongetje en  heeft ie er 2 voortandjes erbij!!!

MAMA IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TROTS!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hey trotse mama!!

Wat goed zeg!!
Dan duurt het niet lang meer hoor, voordat hij dat gaat doen, haha!!

Groetjes Debby.

hoi
hahaha leukhe!!anouk die gaat als ze op de grond ligt in zn achteruit. in de box gaat ze wel op knieeen en handen zitten maar op de grond niet.nou ja dat zal ze straks ook wel eens in de gaten hebben.
gr petra

Ha Rik,

wat goed dat je de wereld verder gaat ontdekken. Je komt zoveel tegen waarvan je het bestaan eerst niet vermoedde. Ik blijf ontdekken.

Groetjes van Stijn

ha die rik,hoe doe je dat toch??,ik kan al wel op mn buik rondjes draaien en achteruit maare ik kan de vooruit niet vinden.
maar..ik kan al wel inpakeren,heel netjes onder de bank,maar mama haalt me er steeds weer weg maar ik vindt dat juist leuk...maar dat snap ze niet..
als je me jouw trucje effe laat weten kan ik t er misschien ook eens op wagen..want er is zoooo veel te zien en dan kan ik eindelijk achter de poes aanwant die vindt ik heeel lief!!
nou stijn geniet van je ontdekkingsreis en we mailendikke kus jayda

Hoi Rik,

Heel goed hoor! Nu moet je opletten, binnenkort gaan ze steeds zeggen: "Mag niet!" of "Pas op!" Moet je je verder niks vaan aantrekken hoor. Gewoon even omkijken, lief lachen en dan weer verder gaan waar je mee bezig was.

Groetjes, Bas

Terug
Bovenaan