jahoor op dr buik!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
mijn dochter (6 maanden) heeft nu goed door hoe ze op haar buik moet draaien. Het was al een paar x "per ongeluk" gebeurd maar nu draait ze regelmatig op haar buik als ze in de box ligt.
Alleen moet ze nog even leren hoe ze weer terug draait naar haar rug.
Ik vind het dan ook wel een beetje eng als ze in haar bedje gaat draaien, zou ze dan wel weer terug kunnen draaien? Ze steunt echt goed op haar armen en houdt haar hoofd overeind maar als ze een tijdje zo ligt valt dr hoofd op t boxkleed, ik draai er dan weer terug naar dr rug. Denken jullie dat t kwaad kan in bed? En hoe gaat het met jullie kleintjes?
groetjes van Sonja

Britt draait nog niet op de buik. Wel de hele box op haar zij door :p

Maar ik heb ook oudere dochters. Ik heb hun in een slaapzakje gelegd en de achterkant onder de matras gevouwen.

xxx Nienke

Hoi,

Hidde (5 mnd) draait ook regelmatig naar z'n buik. Hij heeft z'n nek sterk genoeg om z'n hoofd rechtop te houden en als íe het niet meer leuk vind laat 'ie wel van zich horen. Ik ben er wel altijd bij, dus volgens mij kan dat niet zoveel kwaad.

Groetjes Lynn

Mijn dochter ligt al sinds ze 4 weken oud is op haar buik te slapen in bed. Als ze sterk genoeg is om haar hoofdje te draaien, lijkt het me geen probleem hoor.
Vera slaapt er ook zoveel lekkerder door!

hoera! puck draait sinds vanmorgen ook op  haar buik.
ik leg stiekem het speeltje iets verder weg zodat ze echt moet rollen, haha...!

groetjes,
debby

Hai,

Mette draait op haar buik en terug vanaf dat ze 3,5 maand oud was. Het is soms eng omdat ze nog wel eens hard terugklappen maar dat gaat al snel beter. In bed valt het mee met het gedraai. In het begin legde ik haar een beetje klem tussen 2 verzwaarde kruikenzakken. (gevuld met rijst)

gr.Ing

Hoi,
Sinds 30/12 draait ze ook heen en terug op de buik, zo leuk weer he!
Ze is nu net 5,5 mnd.
Wat worden ze weer anders als ze dat kunnen he!
Groet Rina

Terug
Bovenaan