Jahoor weer ziekenhuis :S

Tamaraluijten

New member
Wederom weer ziekenhuis. Derde keer nu al elke keer maar twee weken thuis. Haat die niersteen!!!!
Maar ben precies 37 weken dus het mag nu hahah. Mja even afwachten.
Ze hebben gevoelt en is wel al 1 cm ontsluiting. En verlies nu steeds wat bloed. Dus ze zeiden kan van voelen zijn. Maar ook een kans dat het door gaat zetten. Dus laten we hopen.
Als het na het weekend niet beter word met die niersteen dan gaan ze gelukkig inleiden.
Heb al twintig keer gezegd doe nu maar. Dus zodra de gynaecoloog komt straks ga ik echt smeken!!!!
 
Wat balen joh. Hopen dat het doorzet nu dan of dat ze het volgende week gaan inleiden...dan kun je je ukkie lekker in je armen sluiten. Wanneer gaat ze de niersteen weghalen? Suc6
 
Succes meid, ik hoop voor je dat het gewoon vanzelf doorzet! Wel fijn dat je ook weet dat je al iets ontsluiting hebt, dan gebeurt er in ieder geval wat.

We houden je berichtjes in de gaten! Zet m op!
 
Hoop voor je dat het doorzet, dit is echt geen doen meid.
En anders inderdaad maar smeken of ze willen inleiden.


 
Smeek maar goed bij de gynaecoloog, laat ze maar wat doen nu. Bah nierstenen schijnen enorm veel pijn te doen dus kan me voorstellen dat je er zat van bent! kom maar goed voor jezelf op!

En anders ga ik nu ook nog even heel veel duimen dat je kleintje zelf komt!!
 
Hé balen zeg!! Nou ik zou ook nu op mijn strepen gaan staan. Klaar mee toch?! En idd je bent 37 weken dus de kleine is klaar!
En.... dan kan ik toch jouw bevallingsverhaal lezen voor as woensdag ;-)
Sterkte meis.
 
Oh, wat naar! Het zit je ook niet mee hé?!
Idd, op je strepen gaan staan hoor! Je kindje is er nu klaar voor, helemaal af! Onnodig om jou nu nog langer te laten lijden lijkt me zo!

Zet 'm op meis, heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan