quote: ienimienie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2007 11:40:29&apos
);
Hoi jaikke,
Wat fijn dat het nu wat beter gaat met je. De vorige miskraam was een stuk heftiger qua reactie.
We hebben in het begin best gebotst met elkaar, maar dit wens je uiteraard niemand toe!!! Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. Ik kan me je ongeduldheid heel goed voorstellen hoor, had ik ook toen we weer besloten om eraan te beginnen. Het liefst zou het meteen direct moeten gebeuren!!!! MAar ja, helaas is dat vaak niet zo!
Wij hadden ook heel veel angst de eerste keer met vrijen... We hebben het zelfs de echte eerste keer gelaten, omdat we allebij gewoon nog te bang waren om te beginnen...
tja en dan lig je daar... hahahhahahaha.
Maar dat is helemaal goed gekomen.
Verder gaat het hier nog steeds goed, vorige week een echo gehad en daar was al een hoop goed op te zien. Inmiddels heb ik ook een afspraak gemaakt voor een uitgebreide hartecho in het academisch. Dat duurt nog ruim 6 weken, dus da's vervelend. Inmiddels ben ik zover dat ik NU wil weten hoe het is en of alles dit keer wel goed is. Helaas het is gewoon nog te vroeg.
Ik hou je op de hoogte!!!
Ik had al een paar keer hier gekeken of je toevallig wat had geschreven, maar ben er nu zelf even tussenuit geweest ivm feest van mijn ouders. alweer 45 jaar getrouwd en dus lekker een weekendje weg (op hun kosten!!! hajajahhahaha) Was erg gezellig met de hele familie!!!
Maar ij "hou je in de gaten"!! En ik hoop dat het een volgende keer wel goed gaat. Heeft de huisarts/ gyn er nog iets over gezegd waarom je 2 miskramen achter elkaar hebt gehad?
Hai,
Fijn om te horen dat het goed met je gaat!
Kan je goed begrijpen dat je nu graag wilt weten of het echt goed is, in spanning afwachten tot die uitgebreide echo dus...
Ik zal voor je duimen!
Ik ben alleen onder controle bij de verloskundige geweest.
Nee, ze kunnen niet zeggen waarom ik 2 miskramen achter elkaar heb gehad...
En pas na 3 miskramen sturen ze je door naar een gyn...
Mijn ongesteldheid is weer voorbij, dus wij gaan er weer voor.
Hopelijk met een beter resultaat!
Ik zal af en toe nog eens bij de augustus-mama's kijken om te lezen hoe het me jou gaat!
Groetjessssss