Jaikke????

Hoi,

Ik wilde ff weten hoe het met je gaat??? Is er hier iemand die haar nog regelmatig spreekt? Hoe gaat het met haar?
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop voor je als je het nog aandurft, dat je weer snel zwanger bent en dat het dan 3x is scheepsrecht is!!!!

Groetjes ieniemienie

Hoi hoi!!

Ik heb nog contact met Jaikke. Het gaat op zich goed met haar, ze wacht nog steeds op haar eerste ongi. Ik geloof dat ze hier nog wel leest dus wie weet spreek je haar zelf nog!

Groetjes,
Lotte

Hai,

Ja het gaat op zich best wel weer goed met me.
En idd, ik wacht nog op mijn 1e ongesteldheid, maar goed, de laatste  miskraan was nog geen eens een maand geleden, dus dat zal wel komen binnenkort.
Daarna willen wij er zeker weer voor gaan, al zijn we er nog niet helemaal uit of we er gelijk voor gaan, of dat we maar eens 2 ongesteldheden gaan afw8en...
Heb eigenlijk geen geduld...
En heb het idee dat die miskramen al weer eeuwen geleden waren...

Lief dat je naar me vroeg!

Groetjesssssssssss

Hoi jaikke,
Wat fijn dat het nu wat beter gaat met je. De vorige miskraam was een stuk heftiger qua reactie.
We hebben in het begin best gebotst met elkaar, maar dit wens je uiteraard niemand toe!!! Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. Ik kan me je ongeduldheid heel goed voorstellen hoor, had ik ook toen we weer besloten om eraan te beginnen. Het liefst zou het meteen direct moeten gebeuren!!!! MAar ja, helaas is dat vaak niet zo!
Wij hadden ook heel veel angst de eerste keer met vrijen... We hebben het zelfs de echte eerste keer gelaten, omdat we allebij gewoon nog te bang waren om te beginnen...
tja en dan lig je daar... hahahhahahaha.
Maar dat is helemaal goed gekomen.
Verder gaat het hier nog steeds goed, vorige week een echo gehad en daar was al een hoop goed op te zien. Inmiddels heb ik ook een afspraak gemaakt voor een uitgebreide hartecho in het academisch. Dat duurt nog ruim 6 weken, dus da's vervelend. Inmiddels ben ik zover dat ik NU wil weten hoe het is en of alles dit keer wel goed is. Helaas het is gewoon nog te vroeg.
Ik hou je op de hoogte!!!
Ik had al een paar keer hier gekeken of je toevallig wat had geschreven, maar ben er nu zelf even tussenuit geweest ivm feest van mijn ouders. alweer 45 jaar getrouwd en dus lekker een weekendje weg (op hun kosten!!! hajajahhahaha) Was erg gezellig met de hele familie!!!
Maar ij "hou je in de gaten"!! En ik hoop dat het een volgende keer wel goed gaat. Heeft de huisarts/ gyn er nog iets over gezegd waarom je 2 miskramen achter elkaar hebt gehad?

quote: ienimienie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2007 11:40:29'));

Hoi jaikke,
Wat fijn dat het nu wat beter gaat met je. De vorige miskraam was een stuk heftiger qua reactie.
We hebben in het begin best gebotst met elkaar, maar dit wens je uiteraard niemand toe!!! Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. Ik kan me je ongeduldheid heel goed voorstellen hoor, had ik ook toen we weer besloten om eraan te beginnen. Het liefst zou het meteen direct moeten gebeuren!!!! MAar ja, helaas is dat vaak niet zo!
Wij hadden ook heel veel angst de eerste keer met vrijen... We hebben het zelfs de echte eerste keer gelaten, omdat we allebij gewoon nog te bang waren om te beginnen...
tja en dan lig je daar... hahahhahahaha.
Maar dat is helemaal goed gekomen.
Verder gaat het hier nog steeds goed, vorige week een echo gehad en daar was al een hoop goed op te zien. Inmiddels heb ik ook een afspraak gemaakt voor een uitgebreide hartecho in het academisch. Dat duurt nog ruim 6 weken, dus da's vervelend. Inmiddels ben ik zover dat ik NU wil weten hoe het is en of alles dit keer wel goed is. Helaas het is gewoon nog te vroeg.
Ik hou je op de hoogte!!!
Ik had al een paar keer hier gekeken of je toevallig wat had geschreven, maar ben er nu zelf even tussenuit geweest ivm feest van mijn ouders. alweer 45 jaar getrouwd en dus lekker een weekendje weg (op hun kosten!!! hajajahhahaha) Was erg gezellig met de hele familie!!!
Maar ij "hou je in de gaten"!! En ik hoop dat het een volgende keer wel goed gaat. Heeft de huisarts/ gyn er nog iets over gezegd waarom je 2 miskramen achter elkaar hebt gehad?

Hai,

Fijn om te horen dat het  goed met je  gaat!
Kan je goed begrijpen dat je nu graag wilt weten of het echt goed is, in spanning afwachten tot die uitgebreide echo dus...
Ik zal voor je duimen!

Ik ben alleen onder controle bij de verloskundige geweest.
Nee, ze kunnen niet zeggen waarom ik 2 miskramen achter elkaar heb gehad...
En pas na 3 miskramen sturen ze je door naar een gyn...

Mijn ongesteldheid is weer voorbij, dus wij gaan er weer voor.
Hopelijk met een beter resultaat!

Ik zal af en toe nog eens bij de augustus-mama's kijken om te lezen hoe het me jou gaat!

Groetjessssss

Hoi hoi,
Nou hier gaat het nog steeds goed. Ik heb weer een beetje rust in mijn lijf en denk iedere keer maar weer, ach het is nu nog maar 5 weken wachten en dan weet ik hoe het zit.
Ik zorg dat ik een hoop afleiding heb iedere dag. Begin ik te piekeren ga ik lekker ff met mijn zoontje een stukkie wandelen of knutselen, als het maar iets is wat me heel erg bezig houdt.
ik hoop echt voor je dat je snel weer zwanger bent en ik las ook dat je wilt proberen om hogere dosis foliumzuur te gaan slikken. Ik hoop dat het in die zin uitmaakt dat je geen miskraam krijgt. Ik ken het fenomeen van mijn schoonzus. Die had 5 miskramen gekregen en ze zijn toen gestopt. Na een paar jaar moest ze eens bloed gaan prikken omdat de huisarts dacht dat ze te weinig vitaminen binnenkreeg en toen kwamen ze er ook achter dat zij veel te weinig foliumzuur zowieso binnenkrijgt. Dus laat staan toen ze zwanger was. Inmiddels hebben ze toch besloten om het niet nog een keer te proberen. Ze vonden het genoeg zo en hadden er vrede mee. Ze konden het allebei niet meer aan. Veel succes en fijne...en!!!!
groetjes ieniemienie

quote: ienimienie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2007 20:15:40'));

Hoi hoi,
Nou hier gaat het nog steeds goed. Ik heb weer een beetje rust in mijn lijf en denk iedere keer maar weer, ach het is nu nog maar 5 weken wachten en dan weet ik hoe het zit.
Ik zorg dat ik een hoop afleiding heb iedere dag. Begin ik te piekeren ga ik lekker ff met mijn zoontje een stukkie wandelen of knutselen, als het maar iets is wat me heel erg bezig houdt.
ik hoop echt voor je dat je snel weer zwanger bent en ik las ook dat je wilt proberen om hogere dosis foliumzuur te gaan slikken. Ik hoop dat het in die zin uitmaakt dat je geen miskraam krijgt. Ik ken het fenomeen van mijn schoonzus. Die had 5 miskramen gekregen en ze zijn toen gestopt. Na een paar jaar moest ze eens bloed gaan prikken omdat de huisarts dacht dat ze te weinig vitaminen binnenkreeg en toen kwamen ze er ook achter dat zij veel te weinig foliumzuur zowieso binnenkrijgt. Dus laat staan toen ze zwanger was. Inmiddels hebben ze toch besloten om het niet nog een keer te proberen. Ze vonden het genoeg zo en hadden er vrede mee. Ze konden het allebei niet meer aan. Veel succes en fijne...en!!!!
groetjes ieniemienie

Hoi hoi,

Goed om steeds weer positieve berichten van over jou te lezen!
En dat die weken maar snel om mogen vliegen!

Ben idd  aan een hogere dosis foliumzuur begonnen.
Baat het niet, dan schaadt het niet...

Zitten volop in de klusweek hier  haha.

Verder weinig nieuws hier.

Nou tot horens,

Groetjesssss

Hoi, ik was ff nieuwschierig hoe het afgelopen is, afgelopen maand!
Nog fijn geklusd? Wij ook en op de slaapkamer, maar dan op een andere manier. 'k Lig nu al een paar weken op de babykamer omdat we de hele slaapkamer aan het verbouwen. Gelukkig is er licht aan het eind van de tunnel. Dit weekend nog en dan zijn we zo goed als klaar!
Maar ik zit nog steeds in afwachting van... inmiddels gelukkig nog maar 2 weken en dan hebben we het verlossende woord gekregen!
Nou ik "hou je weer in de gaten...!!!"
groetjes en veel plezier met klussen!

Terug
Bovenaan