jaja, de eerste verjaardagen komen er aan

A

Anoniem

Guest
hey meiden.

voor sommige is het al bijna zo ver,
bij mij duurt het nog 7 weken voordat nathalia 1 jaar wordt.
hoe gaan jullie het aanpakken?

nathalia haar verjaardag wordt bij mn ouders gevierd.
hun hebben een veel groter huis, wat wel zo makkelijk is ( ik heb grote fam)
en belangrijker: zo kunnen mijn opa en oma erbij zijn.
mn oma durft de trappen bij mij niet op. ( heel stijl)

ik ben nu bezig met de uitnodigingen. die ik zelf in elkaar knutsel met een mooie foto van nathalia en karton ( wordt erg leuk als zeg ik het zelf hahaha)

nathalia krijgt haar eigen taart en voor de visite een taart met een foto van nathalia erop.
we zorgen echt dat het een feest wordt om nooit te vergeten( voor ons dan, want nathalia snapt er toch nog niks van)

als traktatie voor mn neefjes en nichtjes heb ik ook een leuk idee.
iedereen krijgt een taartpunt( van karton) vol met snoepjes.
makkelijk, goedkoop en toch leuk.

nu hebben we alleen een probleem: de kado's
nathalia heeft zooo veel speelgoed, dat je door de bomen het bos niet meer zie.
hebben jullie nog leuke tips voor een leuk kado?
(prijsklasse ongeveer 50euro)

zat zelf te denken aan zo 'n fietsje met een duwstang erachter. daar heeft ze toch wel wat aan van de zomer? dan kan ze ook al lopen enzo.
moet alleen zeggen dat ik me nog niet georrienteerd heb op de prijs hahaha

nou, ik hoor wel of jullie een leuk kado weten
hoe pakken jullie de verjaardag aan??

liefs, do

Hoi,

Bij mij ook bijna zover.. vorig jaar knapte ik bijna..haha
Ik bestel foto-uitnodigingen en een taart met foto bij de hema..zo leuk!
En verder zorg ik dat alles klaar staat zodat ik niet net als de vorige keer niet eens op de foto sta, behalve met handen vol kopjes en lege taartbordjes..

Ik hou het van 15.00-19.30 zodat hij wel zijn slaapjes gewoon krijgt, om de drukte maak ik me geen zorgen, wij zijn thuis met 6, dus hij zit elk weekend in gezelschap van zeker 16-20pers.. dus hij is wel wat gewend..

Als kado koop ik blokkenwagen bij de ikea en het hobbelhert bij de ikea,, fietjes ed heb ik al zoveel van de oudste 2 en ook duplo ed hebben we al zoveel, dus 2 wat grotere kado's!

Ik ben er blij mee dat hij 1 word maar vind het ook heel moeilijk, is misschien wel de laatste x geweest??!!  alles tegelijk!!
Heb een heerlijk jaar gehad met mn kleine vent, en ben er trots op dat ik hem op zijn verjaardag aan de borst mag/kan leggen..hihi

Gr MJ

Hoi,

Ikzelf zat ook aan zo'n fietsje met duwstang te denken (want op gegeven moment kan je die stang eraf halen en als ze 2 zijn hebben ze er nog plezier van) maar we zaten ook aan een hobbelpaard te denken.

Verder een kleine tip voor als je zelf ook wil genieten ipv serveerstertje spelen: Zet al het drinken op een grote tafel met leuke plastic bekers (leuke prinsessen bekers ofzo) en laat je visite zelf drinken pakken. Ik geef altijd 1 rondje en verder is het zelfbediening, heel makkelijk!!
Voor ons duurt het nog een kwart jaar haha, maar wat gaat het snel he?

Ik wens je heeeeel veeeeel plezier met dé eerste verjaardag!

Liefs Reneke

Hoi do & reneke

Zo'n fiets hadden wij ook voor de 1e verjaardag van de middelste, hij gebruikt hem nog steeds, bij ons kon de stang, het riempje en de stoelvorm(hoe noem je dat) ervanaf, ook de trappers konden weggeklapt zodat ze niet meedraaien, nu gaan we hem gebruiken voor de jongste en de middelste heeft nu de oude fiets van de oudste en krijgt voor zijn verjaardag waarschijnlijk een nieuwe, dus wel een aanrader ja!!

En ja dat bedoelde ik: zet echt alles klaar, de taart snij ik al, behalve de verjaardagstaart, heb een 2e koelkast voor drinken enz, dit is de 3e keer dat ik dat ga doen dus iedereen weet dat het zelfbediening is, ik maak goulash dus dat kan ik ook s'ochtends opzetten, borden al klaarzetten! ideaal!

Veel plezier alvast Gr MJ

Hoi allemaal,

Nou hier duurt het dus ook niet zo lang meer voordat Yordi 1 wordt.
Ongeveer nog 3,5 week.
Ik heb leuke foto uitnodigings gemaakt en heb de visite over het hele weekend verdeeld. Yordi is op een vrijdag jarig. IK heb het over het hele weekend gedaan, zodat hij toch nog wat rust krijgt. Yordi is nog al gauw van slag als het erg druk is enzo.
Verder ga ik een leuke foto taart bij de hema bestellen en koop of maak zelf een klein taartje voor Yordi. Daar mag hij dan zelf lekker in graaien enzo.
Ook versieren we het huis natuurlijk een beetje.
Voor de kado's heb ik van iedreen kadobonnen gevraagd. Van speelgoed of kleding.
Yordi heeft van beiden al zooo veel, dat we de bonnen makkelijker vonden, want dan kunnen we later zelf eens kijken waar hij dan weer aan toe is. Natuurlijk neemt iedereen nog wel een klein kadootje mee zodat hij wel wat uit te pakken heeft. En voor de rest zien we wel hoe de dag zal gaan verlopen. Helemaal plannen kun je het toch niet.
Maar kijk er wel enorm naar uit. Is toch weer een mijlpaal.

Liefs marielle en yordi 16.01.08

Hee,

Hier duurt het nog maar 6 weken en dat word mijn lieve meis Noa 1!!!
We hebben de uitnodigingen al klaar liggen maar heb het ook ff laten weten via hyves.
Ik bestel ook een taart met foto bij de hema.
op haar verjaardag zelf, vrijdag 30 januari komt mijn man eerde thuis van zijn werk, en hebben we een de buurmeisjes die langs komen, zaterdag komt familie, pas na 15.00 dan heeft ze haar slaapjes gehad.

Ik verheug me er heel er op, maar het is ook tegelijk afscheid nemen van de babytijd.
En op die momenten vind ik dat het tijd word voor een broertje of zusje voor onze bijna dreumes

Groetjes Chantal mama van Noa

hey meiden

ja hahaha dan zijn ze idd geen baby meer he, maar dreumes. oooh wat gaat dat toch snel.
zit nu de hele tijd al te denken: oooh wat heeft ze toch veel geleerd he, dit jaar en wat kan ze al veel. ben zoooo trots op mn kleine meid.

mijn uitnodigingen zijn inmiddels klaar( heb ik nu alle tijd voor nou ik niks in het huishouden mag doen hahahaha)
heb in paint shop pro foto 's van nathalia bewerkt en daar heb ik een hele mooie kaart van gemaakt voor iedereen.
we doen het op 8 feb ( ze is op 4 feb jarig) om 14.00uur. bij mn ouders thuis.
ik hoef geen rekening te houden met slaapjes van nathalia want die slaapt toch waneer het haar uitkomt.

dat van die zelfservice vind ik eigenlijk wel een heel goed idee.
die ga ik zeker onthouden!

voor al mn neefjes en nichtjes koop ik allemaal pakjes drinken, zodat ik daar zowieso geen omkijken meer naar heb( die zijn het lastigst, al dat kleine grut hahaha)

we zorgen idd dat alles al klaar staat en alles gesneden is voordat de visite komt. veel makkelijker. doen wij trouwens altijd hoor, met elke verjaardag.
ik wilde idd ook een taart met foto bestellen, hema is wel een goede tip:D

nou meiden, bedankt voor jullie reacties en heeel veel plezier he :D
ik hoor wel hoe t was. (maar we zullen elkaar vast nog wel eerder spreken:D)

liefs, do

He do

Dat is leuk shanice is op 8 februari jarig dus vieren wij het ook op 8 feb.
Ik heb niet zo grote familie dus ik heb er niet zoveel werk aan maar we gaan haar wel verwennen is speciaal zo een eerste verjaardag dat hadden wij bij milton ook gedaan moest je de mensen in de winkel zien toen zo van nou als die maar niet de winkel leegkopen hiihihihihi

groetjes lisette

Terug
Bovenaan