A
Anoniem
Guest
Hahahaha, heel grappig was het vanmorgen. Ik was wat aan het donderjagen met Tygo. Ik kroop steeds weg achter een meubelstuk(als hij even niet keek) en liet me vervolgens stiekem een beetje zien. Dan kwam Tygo er met een rotgang aan, hard lachend en kruipend over de vloer. Op een gegeven moment stond hij bij de bank en ik liet me weer zien. Hij begon hard te lachen en "rende" (op zijn manier dan) langs de bank. Ineens hield de bank op... stap...stap.... boem. Hij kon er zelf heel erg om lachen, hubbie en ik nog meer.
Ik denk dat 'ie voor z'n eerste verjaardag wel loopt. Hij loopt al heel stabiel en snel langs de tafel en de bank, staat in de box soms al een poosje los en vanmorgen dus twee stapjes los. Zucht... wat gaat het hard. Nog maar anderhalve maand te gaan voor z'n eerste verjaardag (31-08).
Groetjes van een hele trotse happyM.
Ik denk dat 'ie voor z'n eerste verjaardag wel loopt. Hij loopt al heel stabiel en snel langs de tafel en de bank, staat in de box soms al een poosje los en vanmorgen dus twee stapjes los. Zucht... wat gaat het hard. Nog maar anderhalve maand te gaan voor z'n eerste verjaardag (31-08).
Groetjes van een hele trotse happyM.