Jajaja, eindelijk!!!! Foto's van Tygo zijn eerste verjaardag

A

Anoniem

Guest
Hee hallo, daar ben ik weer.
Pffff heb een aantal drukke dagen achter de rug. Effe bijkomen achter de pc nu. Vrijdag was Tygo jarig. Een enorm drukke dag met de hele dag door inloop van visite. Zaterdag moest ik werken (overdag) en had 's avond een vrijgezellenfeest van een goede vriendin (tevens mijn oppas). We zijn wezen wokken, paaldansen (jaja) en stappen. Foto's volgen, beloof ik hahahaha. Enfin, Vanuit het stappen was ik er om 04:15 weer en lag ik om 04:30 in mijn warme nestje met de nodige alcohol in m'n bloed) De volgende dag om 13:30 werd ik wakker (met een halve kater), sprong onder de douche, gauw wat drinken om dan om 14:30 weer in de auto op weg naar m'n werk te zitten. Om 23:30 vrij, gauw in de auto terug (half uur rijden), bedje in en vanmorgen om 05:45 ging de wekker weer omdat ik nog een halve dag moest werken vandaag..... IK BEN BRAK

Goed, maar dat terzijde, hier dan eindelijk de foto's van Tygo zijn feestje.

Hmmm, wat is dit voor een cool blauw race-monster???

Ooohhh nog een cadeautje!!!

Ballonnen zijn heel mooi!!!

Hier kreeg ik een heel mooi autootje waar ik de rest van de dag zo'n beetje mee gespeeld heb, de andere cadeautjes interesseerden me bijna niet.

Even bij opa op schoot genieten van mijn auto

Brrrrrrrrrrrrmmmmmmbbrrrrmmmmmm

Ik mocht ook taart eten

Lekker smeren

Ik heb wel lol met mijn taartje

Eindresultaart haha

Nog een cadeautje uitpakken samen met mijn neefje

Mijn cadeautjes

Vermoeiend hoor, zo'n dag!!!

Groetjes van happyM en Tygo

Nog gefeliciteerd en natuurlijk nog vele jaren. Wat een leuke foto's! Zo te zien was het een groot feest (en zo te lezen weet mama ook wat feesten is, haha)  Wat zag hij er ook leuk uit met dat shirt en die gympies!!
Groetjes mv Thom

Dat boefje is niks te kort gekomen op z'n eerste verjaardag zo te zien, wat een feest (en dat heeft hij zo te lezen niet van een vreemde haha!!! Wat zul jij inderdaad brak zijn)

Sterkte met aansterken en lekker spelen maar weer met je eenjarige dreumes!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Altijd leuk, foto's van de eerste verjaardag! En flink verwend ook! Zo hoort het ook!
Dat huisje met poppetjes en sleutels heeft Julian ook gekregen op zijn verjaardag en hij vindt het erg leuk. Had ik niet verwacht, maar het blijkt dat Julian ook nog stil kan zitten. Met dank daar aan dus! hihi!

Nu lekker bijkomen, voor jullie alletwee!

Ellen mv Julian

Wat een leuke foto's en idd hij is flink verwend. Renske heeft ook die loopfiets, is van Anne geweest, mijn man had hem een keer van een vertegenwoordiger gekregen van zijn werk

hoi feestbeesten!!!

hahahaha allebij genoten kan ik wel lezen...
enne idd goed verwend hoor......

liefs tobi

Terug
Bovenaan