A
Anoniem
Guest
Hee hallo, daar ben ik weer.
Pffff heb een aantal drukke dagen achter de rug. Effe bijkomen achter de pc nu. Vrijdag was Tygo jarig. Een enorm drukke dag met de hele dag door inloop van visite. Zaterdag moest ik werken (overdag) en had 's avond een vrijgezellenfeest van een goede vriendin (tevens mijn oppas). We zijn wezen wokken, paaldansen (jaja) en stappen. Foto's volgen, beloof ik hahahaha. Enfin, Vanuit het stappen was ik er om 04:15 weer en lag ik om 04:30 in mijn warme nestje met de nodige alcohol in m'n bloed) De volgende dag om 13:30 werd ik wakker (met een halve kater), sprong onder de douche, gauw wat drinken om dan om 14:30 weer in de auto op weg naar m'n werk te zitten. Om 23:30 vrij, gauw in de auto terug (half uur rijden), bedje in en vanmorgen om 05:45 ging de wekker weer omdat ik nog een halve dag moest werken vandaag..... IK BEN BRAK
Goed, maar dat terzijde, hier dan eindelijk de foto's van Tygo zijn feestje.
Hmmm, wat is dit voor een cool blauw race-monster???
Ooohhh nog een cadeautje!!!
Ballonnen zijn heel mooi!!!
Hier kreeg ik een heel mooi autootje waar ik de rest van de dag zo'n beetje mee gespeeld heb, de andere cadeautjes interesseerden me bijna niet.
Even bij opa op schoot genieten van mijn auto
Brrrrrrrrrrrrmmmmmmbbrrrrmmmmmm
Ik mocht ook taart eten
Lekker smeren
Ik heb wel lol met mijn taartje
Eindresultaart haha
Nog een cadeautje uitpakken samen met mijn neefje
Mijn cadeautjes
Vermoeiend hoor, zo'n dag!!!
Groetjes van happyM en Tygo
Pffff heb een aantal drukke dagen achter de rug. Effe bijkomen achter de pc nu. Vrijdag was Tygo jarig. Een enorm drukke dag met de hele dag door inloop van visite. Zaterdag moest ik werken (overdag) en had 's avond een vrijgezellenfeest van een goede vriendin (tevens mijn oppas). We zijn wezen wokken, paaldansen (jaja) en stappen. Foto's volgen, beloof ik hahahaha. Enfin, Vanuit het stappen was ik er om 04:15 weer en lag ik om 04:30 in mijn warme nestje met de nodige alcohol in m'n bloed) De volgende dag om 13:30 werd ik wakker (met een halve kater), sprong onder de douche, gauw wat drinken om dan om 14:30 weer in de auto op weg naar m'n werk te zitten. Om 23:30 vrij, gauw in de auto terug (half uur rijden), bedje in en vanmorgen om 05:45 ging de wekker weer omdat ik nog een halve dag moest werken vandaag..... IK BEN BRAK
Goed, maar dat terzijde, hier dan eindelijk de foto's van Tygo zijn feestje.
Hmmm, wat is dit voor een cool blauw race-monster???
Ooohhh nog een cadeautje!!!
Ballonnen zijn heel mooi!!!
Hier kreeg ik een heel mooi autootje waar ik de rest van de dag zo'n beetje mee gespeeld heb, de andere cadeautjes interesseerden me bijna niet.
Even bij opa op schoot genieten van mijn auto
Brrrrrrrrrrrrmmmmmmbbrrrrmmmmmm
Ik mocht ook taart eten
Lekker smeren
Ik heb wel lol met mijn taartje
Eindresultaart haha
Nog een cadeautje uitpakken samen met mijn neefje
Mijn cadeautjes
Vermoeiend hoor, zo'n dag!!!
Groetjes van happyM en Tygo