Jakkes!!! Ik ben misselijk!

Hallo iedereen!
Net voor het eerst last gehad van ochtendmisselijkheid. Toch geprobeerd een kiwi te eten, maar na een halve kiwi kon ik het al niet meer binnen houden. Echt zo vies!
Nu voel ik me wel beter, maar durf nog niks te gaan eten. En ik weet nog niet of ik m'n werk af moet bellen. Weet nog niet hoe dit zich verder ontwikkeld. Of als ik straks wat eet het er weer uit komt.
Ik ben momenteel 6 weken en 2 dgn zwanger en voor het eerst, dus ik heb helemaal geen ervaring hiermee.
Zijn er mensen die dat wel hebben en misschien tips om het overgeven te voorkomen?
En krijg ik dit nu elke dag en hoe moet ik het verbergen voor mijn cololega's op het werk? Graag hoor ik jullie ervaringen, dan voel ik me misschien al wat beter.
Alvast bedankt en groetjes!

Hallo,

Ben in de eerste weken ook behoorlijk misselijk geweest. In proporties eten wil helpen en licht verteerbare dingen. Cola bracht mijn maag ook weer tot rust, maar daar mag je niet zo veel van hebben. Verder gewoon eten waar je zin in hebt. En proberen wat wel en niet lukt. Bij mij hielpen dropjes ook heel goed.
Ik heb zelf heel vroeg al verteld dat ik zwanger ben en dan moet de baas daar rekening mee houden. Was het ook niet zo raar als ik een keertje moest overgeven.  

Sterkte de komende weken.

groetjes jmak

hallo

ja die misselijkheid is goed vervelend ja ik heb er gelukkig niet zoveel last van gehad.
bij mij op t werk zei ik dat ik griep had ofzo verzon altijd wel een smoesje of je moet een van je collega`s in vertrouwen nemen en t vertellen

succes

Een zurige kiwi valt niet echt lekker nee. Probeer ff een droge geroosterde boterham, crackers, evergreen ed. Je hebt totaal geen zin in eten maar juist door te eten neemt de misselijkheid af. Cola en pepermunt helpen ook goed en vanille vla schijnt het ook goed te doen.

sterkte!
gr.ing

Steeds kleine beetjes eten, dus geen volledige maaltijden proberen te verorberen...
een kauwgommetje kauwen,