jaloers

Hey ladies,

Ik wil iedereen van HARTE FELICITEREN met hun zwangerschap!!!!!!!!!!!
Er komt iedere dag wel weer 1 erbij, goed nieuws...

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje jaloers ben (een beetje heel erg zelfs), ik bedoel het niet verkeerd hoor en ik gun het jullie van harte omdat jullie nog langer dan ik bezig zijn geweest om zwanger te raken.
Maar toch dat gevoel kan ik niet onderdrukken, ik heb het nu echt moeilijk ermee....

Ik ben net begonnen met clomid en wij gaan voor IUI (inseminatie), ik HOOP ook zo erg dat het de 1e keer zal lukken!!!
Ik merk gewoon dat ik er WEER te veel mee bezig ben, een tijdje had ik iets anders aan mijn hoofd (mijn trouwerij) dus had ik geen tijd om eraan te denken, maar nu.........

IK MAAK MEZELF HELEMAAL GEK!!!!!!!!

HELP...
:-(

MoMo

Hoi MoMo

heel begrijpelijk allemaal hoor. Tuurlijk gun je het iedereen, maar je wilt het zelf ook zo graag. En of je het wilt of niet, je gaat jezelf dan toch afvragen: waarom zij wel en ik niet. Dat heeft niets met niet gunnen te maken maar meer dat je er dan weer mee geconfronteerd wordt dat het bij jou nog steeds niet wil lukken.

Ik denk dat voor iedereen dat gevoel dubbel is. Leuk voor een ander, moeilijk voor jezelf.

Gelukkig dat we elkaar hier kunnen steunen. Heel veel sterkte en ik hoop dat jij ook snel aan de beurt bent.

Houd moed!

Liefs,
Anne

ik snap het ook helemaal. Hetzelfde gevoel krijg ik bij vrouwen in mijn omgeving....als er weer eentje zwanger is. Helemaal als het de eerste keer gelijk raak is. Natuurlijk gun ik het hun...maar aan de andere kant vind ik het zo oneerlijk!!!

sterkte hoor en inderdaad houd moed!

groetjes Bo

thanx meiden....

Ik heb nu ook zo'n last van huilbuien!! Zal waarschijnlijk ook wel door de clomid komen...

Net wat je zegt Anne en Bo, waarom anderen wel en jij niet, je vraagt je dan af wat je verkeerd hebt gedaan in je leven, terwijl ik een groot hart heb en altijd klaarstond voor iedereen.
Dan voelt het echt aan als STANK VOOR DANK!!!!!

Ik heb het echt moeilijk nu, ik heb in het verleden een depressie gehad en ik voel dat er nu een dikke zware grijze/zwarte wolk boven me hangt, ik ben ook zooo sjago tegen mijn man.

MoMo

echt balen voor je Momo....waarom ga je niet lekker dit weekend de hort op, wat leuks doen? hotelletje of zo? beetje aan wat anders denken...wat bij mij soms helpt is iets doen wat heel rot zou gaan als je kinderen hebt...dus bijvoorbeeld ineens een nachtje vertrekken naar een leuk, kind-onvriendelijk hotel!

Bo

Hee momo,

Mother Nature is soms een vreselijk gemeen mens!
Kan het zo goed begrijpen hoor voel met je mee, meid. Jank het er allemaal maar es lekker uit! Dat geeft lucht aan een hart vol smart ;)
Effe eruit of lekker naar de sauna kan wonderen verrichten, die focus moet effe verplicht gericht worden op iets anders! Verwen jezelf, chocola helpt!

Sterkte!
liefs, Suus

Kop op, meis. Laat je niet kisten door moeder natuur! Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf. Als de dip te lang duurt, slaat het om van onmacht en teleurstelling, in woede. Dan denk: maar zo makkelijk krijgen ze mij er niet onder! En hoe moeilijk het ook is, je moet blijven vechten.

Kun je leven met de gedachten dat alles niet voor niets gebeurt en allemaal een reden heeft? Voor jou komt er straks een moment waarop je beseft: daarom! Uiteindelijk zal alles goed komen.

MoMo hou je taai! Probeer de mooie dingen van het leven te zien. Die zijn er echt.

Sterkte en veel liefs,
Anne

Hoi Momo

Wat je schrijft herken ik ook. Al die meiden gun je hun zwangerschap omdat je weet dat zij er ook al een poosje op wachten. En je bent blij voor hun, maar ondertussen voel je inderdaad ook jaloezie. Ik heb het dan ook nog met mensen die dicht bij me staan. Mijn vriendin is ook zwanger. Het was gelijk na 1 keer raak. Ze hebben al een dochtertje. Ik ben heel blij voor hun, maar heb toen ik thuis was wel even gehuild.

Je vertelde dat je in het verleden last hebt gehad van depressies. Nou ik kan met je mee praten. Maar ik heb vorige week mijn laatste gesprek gehad met de psycholoog. Ik hoop voor je dat je weet wat je moet doen om er voor te zorgen dat je niet weer in die depressie komt. Praat erover hoor. want het zou zonde zijn dat je nu wer in een gat valt.

Ik weet dat je heel graag zwanger wilt worden, dat heb ik ook, maar probeer het niet je leven te laten beheersen.
Ik hoop voor je dat je het straks weer wat beter ziet zitten.
Zal aan je denken.

Veel liefs Janna Nienke

Terug
Bovenaan