jaloers

Hoi, vandaag vertelt aan schoonouders en schoonzus ddat we weer zwanger zijn. Schoonouders heel blij, schoonzus, deed een beetje apart. Vond het maar raar dat ik het niet eerder had verteld, zaten op de hyves vorige week en had toen aangegeven dat ik aan het wachten was op mijn menstruatie, had eigelijk ingesteld moeten worden. Dus ja niks zeker, ondanks pos test. Vind dat soms wel moeilijk, sommige mensen snappen er niks van.
Nou moet het even kwijt.
X
 
Tja, je moet er ook wel eerst zeker van zijn dat je zwanger bent of niet. Dus een beetje begrip mag ook wel vanuit haar hoek.
Sommigen willen het idd niet begrijpen. Geniet gewoon van je zwangerschap en laat zulke mensen praten.

Liefs
 
leuk is anders, maar dit soort dingen hou je altijd.
Zoals mijn zusje was zwaar terleur gesteld dat ik zwanger was en ging trouwen zei wilde dit allemaal als eerste doen want zei had het langste een relatie (alsof dat wat zegt!!)
Terwijl zei in aug voor het eerst moedere is geworden dus zie het probleem niet.
Leuk is anders maar weet ook dit is haar probleem en niet de mijne!!!

dus gewoon genieten!!!!
 
Helaas zijn er altijd mensen die niet leuk reageren. laat het langs je heengaan meid want jij bepaalt toch zeker wanneer je het vertelt!!! Dat is jullie zaak en niet die van iemand anders! Wij kiezen ervoor om het na de echo te vertellen en als er mensen zijn die dat niet begrijpen dan hebben die gewoon dikke pech! het is jouw zwnagerschap en jij bepaalt het!!!

Kortom lekker laten praten...maar het is idd wel irritant. Want ook al wil je je er niet aan ergeren, je doet het toch omdat het famillie is.

Liefs ciomama
 
Ken het verhaal maar dan een vriendin ze kon op een manier niet accepteren dat ik zwanger ben, en wou gewoon kleine aankoopjes doen, maar ze vond dat ik dat wel de laaste maanden kon doen..
Jammer genoeg is de vriendschap verbroken..
Maar misschien beter voor beide partijen onze intresses liggen nu anders.
Maar wat voorgangers al zeiden jij bepaalt waarneer je het zelf verteld..

Geniet van je zwangerschap

Liefs Meisje1990
 
Zolang het alleen egoisme van de andere kant is zal ik het ook snel naast me neerleggen. Bij ons in de familie ook enkele die ook een (lange) kinderwens hebben en als er dan wat bot/ongevoelig gereageerd wordt kan ik het begrijpen, probeer er ook in mee te gaan

geniet van je zwangerschap
 
Terug
Bovenaan