Jaloers

Ik ben vorige week dinsdag bevallen en heb het geluk dat ik de kilo's bijna kwijt ben en mijn broeken weer bijna pas (op de knoop dicht na dan haha). Ik besef maar al te goed dat ik een enorme bofkont ben maar nu begin ik commentaar te krijgen dat ik meer moet eten en dat ik het rustiger aan moet doen omdat ik anders te snel weer in shape zou zijn. Nou ik eet als een bouwvakker, slaap nog elke middag en lig 's avonds voor tienen in bed. En dan geef ik flesvoeding. Volgens mij zijn die mensen jaloers ofzo. Kennen jullie dat ook? Vind het bar irritant worden. Komt er visite krijg ik commentaar op dat ik er te goed uitzie! Nou ja, tis ook nooit goed.

Zijn er meer dames die dit herkennen?

Verder gaat alles goed hier en zijn we heerlijk aan het genieten!! Luana heeft wel erg last van krampjes en we lopen bij de osteopaat voor haar, ze had nogal klem gezeten bij de bevalling en nu al een voorkeurshouding.

Liefs ciomama

Ik hoop dit wel te herkennen straks!!! Maar dat zal wel niet! Lekker genieten dat je er al weer zo goed uit ziet. Tuur ijk is dat jaloezie, ik zou ook jaloers zijn als iemand er 10 dagen na de bevalling al weer zo goed uit ziet, maar een gat in de lucht springen als ik het zelf was dus lekker van genieten! ( heb je echt geen geheime tips ofzo, of was je zowiezo weinig aangekomen? Trekt je buik snel strak na de bevalling? Ik heb geen idee hoe dat gaat. Hoop dat ik van het zomer wel weer een bikini aan kan... Maar ik zou zeggen, bij jullie thuis kan de vlag uit!

Ja hoor!die mensen zijn hartstikken jaloers!meid geniet ervan dat je je kg zo snel kwijtraakt.hoef je je daar geen zorgen om te maken haha...ik herken het wel hoor was bij de vorige 2 ook snel weer op oude gewicht en at ook als een dijkwerker,gaf dan wel bv dus moest ook heel veel eten,bij de 1ste zelfs op een gegeven moment ondergewicht....maar kennelijk heeft ook heel veel met je bouw te maken
zal zeggen:geniet ervan en hoop dat ik straks ook weer snel in shape zal zijn....maar goed is ook mn 3de en ga toch weer langzamer dan denk ik
liefs jootje

Nou ja zeg!!! Het is inderdaad ook nooit goed. Als je je gewicht niet snel kwijt raakt krijg je daar commentaar op en ben je het wel snel kwijt is dat weer niet goed. Denk dat mensen altijd wel wat te klagen hebben over een ander toch. En ja dat noem ik jaloezie!
Vriendinnetje van mij had precies het zelfde. Zat binnen een week al een kilo onder haar gewicht waar ze mee begon. En ik kan alleen maar super blij voor haar zijn en hopen dat ik dat straks zelf ook heb.
Zolang jij gezond eet dan is er niks aan de hand lijkt mij :) Dus lekker laten zeuren die mensen!
Liefs nelie

@babyxxx..ik heb helaas weinig tips. Geluk met genen denk ik. Mn moeder en zussen hebben hetzelfde. Ik was in totaal 11,5 kg aangekomen dus dat valt wel mee. Ik eet wel gezond nu en snoepte heel erg veel tijdens de laatste weken, misschien dat dat een tip is? Mijn buik is nog niet weer strak hoor. De baarmoeder is nu bijna weer op zn oude grote volgens mij en nu moeten de laate vocht en vetplekken wegtrekken haha. Hopelijk ligt iedereen straks weer heerlijk te zonnen met een figuur waarmee je tevreden bent. Ik ben het momenteel wel en geniet er idd van haha!

Thanx dames! Begon me al een beetje depri te voelen door al dat commentaar. Maar idd het is nooit goed dus ook nu niet. Nou ja, mijn man is iig wel blij hihi!!

Liefs ciomama

ik ben slanker dan voorheen, maar de mensen zijn vooral blij dat ik er weer goed uitzie
blijkbaar liep ik er als een lijk bij op het laatst

ook mijn gezicht gaat wat beter, dat heeft mensen wel laten schrikken

maar juist probleem dat mijn ouders niet snappen dat ik paar weken in bed blijf en dat het lang gaat duren
of ze willen allemaal komen kijken en we zijn nog niet eens begonnen met kraamvisite, moet eerst beter te pas zijn

meestal zijn ze niet zo gretig maar dit keer wel, tja ik moet eerst fitter zijn, 2 afspraken per week komen nu langzaam op gang

scheelt als niemand komt heb je minder commentaar aan te horen :)

Hey meiden,

Ook ik ben slanker dan ik ooit geweest ben haha en ik moet zeggen ik geniet er volop van. Ik kan weer wat dingen zelf al mag ik t meeste nog niet doen maar ik kan iig mijn grote man weer zelf naar school brengen, lopend en dat is al heel wat. Hier begint de kraamvisite nu een beetje op gang te komen maar ik vind t niet erg, nu kon ik eerst zelf een btje herstellen van de spoedbevalling (keizersnede) dus dat is wel lekker.
Nu nog iets meer slapen en t is helemaal goed haha.

xx

Terug
Bovenaan