Ik ben vorige week dinsdag bevallen en heb het geluk dat ik de kilo's bijna kwijt ben en mijn broeken weer bijna pas (op de knoop dicht na dan haha). Ik besef maar al te goed dat ik een enorme bofkont ben maar nu begin ik commentaar te krijgen dat ik meer moet eten en dat ik het rustiger aan moet doen omdat ik anders te snel weer in shape zou zijn. Nou ik eet als een bouwvakker, slaap nog elke middag en lig 's avonds voor tienen in bed. En dan geef ik flesvoeding. Volgens mij zijn die mensen jaloers ofzo. Kennen jullie dat ook? Vind het bar irritant worden. Komt er visite krijg ik commentaar op dat ik er te goed uitzie! Nou ja, tis ook nooit goed.
Zijn er meer dames die dit herkennen?
Verder gaat alles goed hier en zijn we heerlijk aan het genieten!! Luana heeft wel erg last van krampjes en we lopen bij de osteopaat voor haar, ze had nogal klem gezeten bij de bevalling en nu al een voorkeurshouding.
Liefs ciomama
Zijn er meer dames die dit herkennen?
Verder gaat alles goed hier en zijn we heerlijk aan het genieten!! Luana heeft wel erg last van krampjes en we lopen bij de osteopaat voor haar, ze had nogal klem gezeten bij de bevalling en nu al een voorkeurshouding.
Liefs ciomama