Sinds onze kleine man thuis is is onze kleine dame erg jaloers. Ik heb het over onze poes, inmiddels 5,5 jaar oud, totaal geen schootkat, maar wil dolgraag de koningin des huizes zijn. Haar vriendje (een fret) is helaas eind 2010 overleden en spelen met het kleine mannetje gaat natuurlijk nog niet. Ze vind hem niet leuk, hij ruikt gek en we zijn de hele dag met hem bezig. Plotseling heeft ze dus mega aandacht nodig van ons, wil ze zelf op schoot en de hele dag geaaid worden.
Vanmorgen behaalde dit aandachttrekken wel een hoogte punt (of diepte punt, het is maar net hoe je het bekijkt). Mevrouw besloot dat, toen wij druk in de weer waren om ons zelf en de kleine man te voorzien van schone kleding en voedsel, het leuk was haar poep uit de kattenbak over de keukenvloer te smeren... Ik zit dus nu hier, nog in mijn pyjama te kolven nadat ik eerst de hele keuken grondig heb mogen dwijlen...
Grrrrr!
Hebben jullie ook van die jaloerse 'kindjes' rondlopen...?
Xxx
Vanmorgen behaalde dit aandachttrekken wel een hoogte punt (of diepte punt, het is maar net hoe je het bekijkt). Mevrouw besloot dat, toen wij druk in de weer waren om ons zelf en de kleine man te voorzien van schone kleding en voedsel, het leuk was haar poep uit de kattenbak over de keukenvloer te smeren... Ik zit dus nu hier, nog in mijn pyjama te kolven nadat ik eerst de hele keuken grondig heb mogen dwijlen...
Grrrrr!
Hebben jullie ook van die jaloerse 'kindjes' rondlopen...?
Xxx