Jamie's nieuwe dekbedje (foto's)

Hoi,

WIj gaan binnenkort verhuizen en Jamie krijgt dan een cars kamertje. Nu heb ik gister een dekbedje gevonden en ik vind hem zooooo gaaf!!

En je kan hem ook omdraaien dan zie je een andere print.

Stoer he, hihi.

Groetjes Natasja mv Jamie

Stoer hoor!
Mijn oudste heeft precies hetzelfde dekbed.
Hij wordt altijd zó  blij als zijn bed verschoont is en het cars dekbed er op ligt.
Hij ligt trouwens prinsheerlijk in zijn bedje,volgens mij bevalt het hem wel!
Groetjes Tanja

Hoi,

Die is inderdaad gaaf, zeg!
Isis ligt nog in een ledikantje, en dan ziet dit er ineens zo 'volwassen' uit!! Maar hij ziet eruit alsog 'ie het prima naar zijn zin heeft in zijn stoere bed.

Groetjes,
Myrna, mv Isis en 37w 2d zwanger van haar zusje!

Inderdaad héél stoer! En wat lijkt hij al groot in zijn grote jongens bed!

Het lijkt mij ook wel lekker hoor zo'n bed, veel makkelijker voor ons kleine mamma's! Nu moet ik me echt helemaal uitrekken om hem erin te leggen of eruit te halen.
Maar Fabio lijkt het nog prima te vinden in zijn ledikantje....nog even wachten dus.

Groetjes van Cissy

PS Ik vind ook die kleurencombi's van bed, muur, hoeslaken heel leuk!

Hoi,

Wow!
Waar heb je die vandaan? Daar ben ik al een tijdje naar op zoek. En was ie erg prijzig? (als ik het vragen mag)

Ze hadden er laatst 1 bij de Wibra. Stond er de ochtend dat de reclame in ging op de stoep. Alles al uitverkocht! Had volgens de verkoopster precies een half uur geduurd voordat ze allemaal verkocht waren...... Balen!

Groetjes, Cathy

Ik heb hem bij Jysk vandaan. Ik weet niet of er bij jou zo'n winkel in de buurt zit. Kun je zien op de website:

www.jysk.nl

Hij was 19,95 euro.

Gr. Natasja mv Jamie

Ik heb hem bij Jysk vandaan. Ik weet niet of er bij jou zo'n winkel in de buurt zit. Kun je zien op de website:

www.jysk.nl

Hij was 19,95 euro.

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan