Jamie oefenen

Jamie is vandaag 2 uurtjes naar het kinderdagverblijf geweest om te oefenen. Ik was best een beetje zenuwachtig en was heel benieuwd hoe het zou gaan. Nou ik heb me druk gemaakt om niks hoor. Hij had niet eens door dat ik wegging en ik wilde daar dus ook niet de aandacht op vestigen. Meneer ging dus rechtstreeks naar het speelgoed toe. Ook heeft hij lekker een stukje ontbijtkoek op en wat sap. Hij heeft nog evne buiten gespeeld, maar vond daar niet zoveel aan. Dus hij mocht weer fijn naar binnen. Hij was trouwens helemaal weg van een babytje wat er ook was. Ik heb hem maar de hint gegeven dat hij dat tegen papa moest zeggen, hihi. Nou na 2 uur mocht hij weer mee, maar dat wilde hij niet. Hij was boos aan het huilen enzo, hihi. Nou ja een goed gevoel heb ik eraan over gehouden. DInsdag mag hij weer en dan 4 uurtjes. Die week daarop op maandag gat hij al 2 hele dagen.

Ik ben nu vooral dus helemaal gelukkig met de keuze die ik gemaakt heb.

Gr. Natasja mv Jamie

Oh wat zal Jamie blij zijn als hij dinsdag weer mag en dan nog langer!! He fijn Natas dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad! En dat hij je nog geen eens heeft gemist dat is helemaal top natuurlijk. Dan laat je hem ook wat makkelijker achter!
Liefs Esther

Lekker dat het zo goed voelt! Kan je toch zorgen geven als het niet leuk zou zijn!
En een kind zo klein liegt nog niet hoor. Dus als ie er vrolijk vandaan komt (afgezien van de tranen omdat ie wegmoet) is het er echt wel leuk geweest! Je kunt hem met een gerust hart weer brengen!
Liefs NElleke

Hoi,wat fijn dat he zo goed ging.!
Heb je er toch een prettiger gevoel over.
Al kindjes huilen bij het afscheid is het vaak gauw weer over gelukkig,maar als het zo gaat is het helemaal fijn.
groetjes Natalie,mama van mila

Terug
Bovenaan