jammer dat de zwangerschap bijna ten einde loopt.

Op het forum lees ik dat veel vrouwen de zwangerschap al zat zijn.
Ik heb dat helemaal niet, ik vind het wel jammer dat het einde bijna in zicht is.
De zwangerschapskwaaltjes dat zal ik niet missen, maar wel dat er een kindje in je buik groeit.
Het bewegen van je buik, het gevoel dat je niet alleen bent.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet nieuwsgierig ben hoe ons knulletje   er uit ziet.
Ik weet ongeveer hoe, want ik heb met 25 weken een 3D-echo gehad.
En wat ik gezien heb, het is een prachtige jongen.

Ben nu 34 weken zwanger.

Groetjes .......  

Hey,

Bij mij is het ook heel dubbel. Ik ben zo nieuwsgierig dat ik het liefste snel wil bevallen.Maar van de andere kant, ik vind die maanden om gevlogen en heb nog niet eens echt kunnen genieten. Ik heb veel te lang fulltime doorgewerkt met het gevolg dat ik 's avonds geen mens meer was. Sinds de laatste weken geniet ik pas echt! Het is idd een groot wonder om iedere keer je buik te voelen bewegen. Maar ik zou onderhand ook wel weer eens in mijn eigen kleren willen en gewoon de hele nacht op mijn buik door willen slapen! Dat door slapen zal er voorlopig nog niet in zitten...

Verder de kwaaltjes vallen wel mee. Veel maagzuur en harde buiken maar ja, dat hoort erbij.
Het is iets waar we geen invloed op hebben dus ik moet het maar laten gebeuren....

liefs

hier wel iemand die het echt zat is.

ik vind het wel bijzonder dat je baby voelt bewegen enz, maar van die van mij
word ik nu niet echt vrolijk.
beeb is nog steeds niet ingedaald (34w3) en neemt daar dan ook dankbaar gebruik van door nog allerlei capriolen uit te halen. (stuit, dwars en hoofd ligging meerdere keren op een dag)

ook speelt voor mij mee dat ik nog 3 kids en last van bekkeninstabiliteit heb.

dus van mij mag het komen als het kan.

Wat is het toch allemaaal snel gegaan. Te snel, aan de ene kant zal ik blij zijn als de kleine er is, ben toch altijd een beetje bang dat er binnen iets fout gaat. En ik wil echt wel van die opgezette voeten, benen en handen af. Aan de andere kant wil ik als we eindelijk klaar zijn met verbouwen ook nog wel even genieten van de kleine man in mijn buik, even relaxen, boekje lezen en kopje thee drinken in het zonnetje (welk zonnetje)

Nu al weer bijna 36 weken, volgende week mag hij gewoon al komen, zo bizar! Maar blijf nog maar even zitten hoor tot week 40 lijkt me een goed plan.

Geniet nog even van deze speciale periode.

Liefs Nanda

Nou, ik kan ook niet echt zeggen dat ik het jammer vind dat miojn zwangerschap er bijna op zit!
Hier ook al drie kinderen en veel last van bekken en onderrug, opgezette handen en voeten, pffft, ik ben dit lijf zat!
En al blijft het bijzonder dat er een klein mannetje in mijn buik beweegt en trapt, ook dat ken ik nu wel... ik wil hem veel liever in mijn armen houden en zien en knuffelen!!
Ik probeer er echt nog even bewust van te genieten, want dit is mijn laatste kindje, dus dit zijn echt mijn laatste zwangere dagen/weken ooit... Toch ben ik eraan toe dat ie komt hoor!
Ik ben vandaag 37 weken en twee dagen. De baby was ingedaald vorige week, maar was gisteren toch weer met zijn hoofd uit het bekken gegaan, eigenwijs mannetje! Hij heeft gewoon genoeg ruimte... Hij lag nog wel met zijn hoofd naar beneden, maar als ik voor die tijd niet bevallen ben, maken ze voor de zekerheid volgende week woensdag een liggingsecho, om te controleren of hij in de tussentijd niet stiekem in stuit is gaan liggen.
Maar elke avond als ik naar bed ga, hoop ik dat ik die nacht ga bevallen!
Voor wie het nog niet zat is, geniet ervan!! En voor de anderen, sterkte... ;-))
groetjes, Yvette

Hoi,
Ik moet zeggen dat ik al maanden in gevecht ben met mijn lichaam, me hoofd wil zo veel alleen me lichaam werkt niet mee, tijdens mijn vorige zwangerschap deerde me dat niet en genoot ik van alles, maar nu...... ben ik veel te druk.

Maar ik moet zeggen sinds deze week begin ik eindelijk wat rustiger te worden en daar was ik ook echt aan toe, zo kan ik meer genieten.
Me verloskundige zij al dat ik eraan toe moest geven want me lichaam zou hoe dan ook winnen, en zij heeft gelijk gehad.

Dus ik neem me voor de laatste weekjes te gaan genieten.

nou ik vind het echt niet jammer!de eerste 3 maanden alleen maar spugen en vanaf daar bekkeninstabiliteit,vanaf vorige maand een verkrampte spier erbij,en sinds ze is ingedaald kan ik geen 3 minuten meer lopen of ik heb harde buiken...
na 50 doosjes rennies kan ik die ook niet meer zien,en 4 keer per nacht eruit om te plassen vind ik ook wel zozo ondertussen....

ach ja nog een paar weken!!en dan hebben we een gezond beebje in de armen!!!daar houd ik het nog wel even vol voor!alhoewel ik wel hoop dat ze niet laat wachten maar gewoon 3 weken eerder komt!

groetjes nienke

ik vindt het ook jammer dat mijn zwangerschap er bijna op zit Natuurlijk ben ik ontzettend nieuwsgierig naar dat kleintje in mijn buik Maar heb echt bijna geen kwaaltjes alleen die rotrib maar daar kan ik me wel overheen zetten als ik dat getrappel voel.Mijn bekken heb ik helemaal geen last meer van dat is wel erg fijn
Voel me echt hartsikke fit deze zwangerschap Heb zelfs afgelopen zaterdag nog staan koken voor ruim 12 man hahahaha....Ik zou het op het moment ook echt geen ramp vinden om overtijd te moeten lopen Vraag me af of ik het nog echt zwaar ga krijgen die laatste weken.
mira mv marek   en 37 weken zwv ??

Terug
Bovenaan