jammer, even klagen

hoi,
even klagen om iets kleins.
ik lees overal altijd: leuk met de meiden van zwangerschapsgym nakletsen of nog een keer terugkomen. leek me allemaal erg leuk, maar van onze groep heeft niemand elkaar geboortekaartjes gestuurd (ik wilde het doen, maar de alle meiden die eerder gingen bevallen en dat waren ze bijna allemaal deden het niet, dus toen heb ik ze ook van de lijst geschrapt, is misschien stom, maar zo werkt het wel een beetje) en de terugkomdag was ook niet genoeg belangstelling voor. ik vond het juist leuk om al die baby's te zien, je bent toch nieuwsgierig en wil je eigen kind ook trots laten zien! nou ja, ik vind het gewoon jammer.
ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hierin zijn, want ik denk nu: volgens mij is alleen onze groep zo.

groetjes,
daphne

Hoi Daphne,

Jouw groep is echt niet de enige! ik heb zwangerschapsyoga gedaan en was ook de laatste van de groep die is bevallen. Er is ook door niemand een geboorte kaartje gestuurd. We hebben elkaar nog wel een keer gezien, dit was omdat we een proefles babymassage kregen. Ik had het ook wel leuk gevonden om nog contact te hebben, maar helaas. Ach, dan kletsen we hier gezellig over onze kleintjes!
(was jij ook 6 januari uitgeteld?)

groetjes Sonja

Hoi,

Bij ons heeft 1 van de 12 geen kaartje gestuurd, de rest wel. We hebben sowieso 6 lessen nagym, dus dan spreek je elkaar wel. Eén van de meiden woont bij mij om de hoek en ik heb maar gewoon gevraagd of ze het gezellig vond als ik een keertje langs kwam. Gisteren gedaan en het was helemaal leuk met onze meisjes erbij! Maar verder heb ik hier op het forum leukere contacten, hoor...

Groetjes,

Eveline

he sonja, grappig, ik heb ook yoga gedaan, en we zouden dan ook een les babymassage krijgen.... toevallig niet in zwolle?
ik had het vooral leuk gevonden omdat ik net naar meppel ben verhuisd en hier nog niemand ken eigenlijk... maar gelukkig ben ik niet de enige, het leek me gewoon wel leuk om elkaars kindjes te zien.
ik was trouwens 14 januari uitgerekend, maar nynke is de 6e geboren. (was ik heel blij mee, was bang om tot 42 weken door te moeten lopen :))

maar inderdaad eveline:dit forum is veel leuker!!!!!!

groetjes,
daphne

Nee niet in Zwolle (is iets te ver weg voor mij) in Zaltbommel. Daar zul je waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebben hahaha (ligt echt op de kaart)

groetjes

Hai, ik ben dus zo 'n moeder die geen kaartjes heeft gestuurd naar de rest (overigens deed de rest het ook niet) maar had geen idee dat sommigen dat misschien jammer zouden vinden. Dat weet ik dus nu. We hebben straks wel nagym, dus misschien dat we dan wat gezelliger kunnen worden. Ik heb ook wel behoefte aan praten met andere moeders.

he sonja,
ik ken zaltbommel wel hoor, ha ha!!! ik heb er ook wel eens opgetreden met carnaval toen ik nog op een braziliaanse trommelband zat. ik kom zelf ook uit brabant (waalre, veldhoven bij eindhoven) toen naar zuid-holland verhuisd en nu dus drenthe.

groetjes,
daphne

ik ken ook de verhalen over leuk,gezellig,kletsen,enzovoort.mij viel het zwaar tegen.iedereen liep in mijn oren alleen maar te zemelen en te klagen.het leek wel of ik de enige was die het heerlijk vond om zwanger te zijn.ook deden ze raar over het feit dat mijn man de hele week van huis is voor zn werk en de eindeloze discussies over begriploze mannen ging ik met een boog uit de weg want mijn   man is de hele zwangerschap een fantastische steun geweest,al was hij niet thuis.en de oefeningen:voetjes draaien tegen kuitkramp...heb ik niet.oefeningen tegen pijn in de onderrug...sorry,geen last van.hoofd draaien tegen stijve nek.....welke?tijdens de laatste les die ik bijwoonde(was toen 31 wk)vertelde ik dat ik nesteldrang had en onrustig was.ze keken me echt aan van;die is gek.een week later lag ik in het ziekenhuis met weeen.toen ik 2 lessen gemist had belde de begeleidster of alles wel goed was.nou nee dus.toen was ze opeens wel erg meelevend,kreeg nog een mailtje.ik beviel uiteindelijk met 37 weken,als eerste.heb toen maar wel kaartjes gestuurd om het toch even te laten weten.ik heb toen ook van bijna iedereen een felicitatie en ook een geboortekaartje gehad.toch wel lief.maar na de nagym ga ik niet.er is gewoon geen klik.kan aan mij liggen,maakt ook niet uit.een vriendin van me gaat nu na 2 jaar nog 2 keer per jaar.ik heb die behoefte niet met deze mensen.met het meisje naast me in het ziekenhuis weer wel.onze zoontjes schelen 2 weken.bij haar heb ik wel de behoefte om mn kindje te showen,bij te kletsen,te volgen hoe het bij hun gaat.
ik ben dus ook zeer teleurgesteld,maar dan over de hele gym,die me ook nog 40 euro kostte.
groetjes kari

Terug
Bovenaan