jammer genoeg ook nieuw hier..........

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben linny, 26 jaar  en mijn man en ik proberen ruim een jaar zwanger te worden, helaas zonder resultaat. We zijn nu twee keer bij de gyn geweest, waar we de eerste onderzoeken hebben gehad. Zaadtest, bloedtest en inwendig onderzoek. Hieruit bleken (gelukkig) geen afwijkingen (alleen mijn  progestoron was aan de lage kant)  en dus zijn we drie maanden met ovulatietesten aan het werk gezet. Helaas ook zonder resultaat, de testen zijn wel steeds rond dag 17 positief, dus volgens mij kan ik ervan uitgaan dat ik een eisprong heb.

Nu moeten we eind december weer naar de gyn en als er dan nog geen zwangerschap is moet ik hormonen gaan slikken. Dit begrijp ik niet helemaal, heb op internet gezocht en dan kom je toch vaak op Clomid terecht, maar volgens mij krijg je Clomid alleen als je geen eisprong hebt. Is er iemand die ervaring heeft met het slikken van Clomid en evt. het 'niet-zwanger-worden' terwijl de onderzoeken geen afwijkingen aangeven?

Groetjes,
Linny

hoi Linny,

Welkom op dit forum een plek waar we niet graag op zitten. ik ben linda ben 29 jaar en probeer al twee jaar zwanger te raken van ons tweede kindje. ik slik nu ook clomid en deze tabletten bevorderen ook de vruchtbaarheid van de vrouw ik heb ook gewoon een eisprong en ik heb ze ook gekregen. ik wens je heel veel succes met zwanger worden en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat.

groetjes linda

Hoi Linda,

Bedankt voor je reactie, ben een beetje nieuwsgierig....
Hoe oud is jullie kindje, en hoelang heeft het bij de 1ste geduurd?
Ben je pas begonnen met Clomid en wat is je ervaring met de medicijnen?
Wat voor onderzoeken heeft de gyn bij jullie gedaan en wat was de uitslag?

Sorry voor al de vragen, ben zo benieuwd hoe de ervaringen van anderen zijn in de mm.

Liefs,
Linny

hoi linny

ik ben moniek,28 jaar en 2,5jr bezig met onze grote kinderwens.
we hebben ook alle onderzoeken gehad en alles blijkt goed,maar helaas nog steeds zonder resultaat!
raar he,dat het dan gewoon niet wil lukken!
maar we blijven positief en hoop houden,

dat wens ik ook voor jullie,houd moed en sterkte met alles...

lieve groetjes moniek

hallo , ik ben janet en ben 27 jaar en ben ook al bijna 2 jaar bezig en ook bij mij waren de onderzoeken goed ( inclusief een hsg ) maar , heb nu ook clomid en vroeg me het zelfde af als jij hoor want , je leest overal op het net dat het voor vrouwen is die pco hebben maar , niet dus
hoop dat we allen zwanger mogen raken met de hulp die we krijgen he ?

liefs janet

Terug
Bovenaan