Jammer..jammer..

Vandaag dan toch gewoon zoals ik al dacht ongesteld geworden..het is toch ongeloofelijk hoelang je jezelf nog voor de gek kan houden en hoop blijft houden terwijl je eigenlijk al lang wist dat je ongi zou worden.
Het positieve is dat ik meteen weer een mooie cyclus heb gehad na de miskraam en nu met goede moed verder kan gaan !!

Issabel

p.s weet iemand hoe het met hester is gegaan vandaag ?

hoi meis,

Ongi, mooi woord wat je af en toe niet meer kan horen, behalve als je er op zit te wachten hahaha.

Sneu voor je joh dat je nu ongi bent, maar inderdaad wel fijn dat je nu weer een richtlijn hebt.

Hoe het met mij gegaan is??? Lief van je dat je aan me dacht zeg.

Ik heb een bericht geplaatst over hoe en wat, maar lees dat zelf maar.

Veel liefs hoor en dank je wel.   Hester  

jaja issabel astrid  het is al laat ik zie het allemaal niet meer helder hoor. Zullen de hormonen wel zijn, ben de laatste dagen vaker van slag. Ik bedoel natuurlijk Issabel.

Sorry maar wel gemeend!!!!

Liefs, Daantje

Hoi Issabel,

Wat jammer zeg dat het niet raak is.
Hoop voor jouw dat je de volgende keer meer geluk heb.
IK ga maandag de HA bellen ben nu 11 dgn overtijd maar
de test is neg. en word ook niet ongi dus?????
Snap niks meer van vrouwelijke hormonen.

Groetjes astrid

Hoi Issabel,

Herkenbaar hoor! Eerlijk gezegd dacht ik, met al m'n zgn. zwangerschapsverschijnselen en 4 dagen overtijd dat ik gewoon zwanger was. En alleen maar een test hoefde te doen voor de bevestiging. Natuurlijk besefte ik ook dat ik, door wat spanningen, overtijd kon zijn en menstruatie later op gang zou komen.
Maar vol goede moed naar de volgende ronde!

Groet,
Noor      

Terug
Bovenaan