Jammer, maar helaas....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik kan er niet meer van maken... Maar ik ben echt ongesteld geworden.
Morgen bel ik het ziekenhuis en hoor dan wel hoe nu verder...

We hebben even onze tranen laten vloeien, maar we wisten dat de kans erin zat dat het niet zou lukken. Dus nu weer proberen positief te gaan voor een volgenden IVF-ICSI behandeling. Maar nu  eerst  ons concentreren op onze vakantie: eind juli-begin augustus.

Liefs
Juffy

Hi Juffy,

He meid wat ontzettend balen voor jullie. Kan me goed voorstellen dat je nu goed de pest in hebt, laat die tranen maar even rollen hoor.
Heel veel sterkte en probeer de moed niet op te geven he!!!
Dikke knuffel voor je.

Liefs Scorpy

Hoi Juffy.

Wat een kl*te situatie meid. Ik had het zo gehoopt voor je en zeker na alles wat je mee hebt moeten maken. Ik kan me je tranen wel voorstellen, zelfs hier rollen ze me nu over mijn wangen.
Probeer toch de moed erin te houden, maar laat eerst dit even allemaal bezinken en geniet dan volop van je vakantie.
Ik wil je heel veel sterkte wensen ook voor je vriend en hoop toch gauw weer iets van je te horen.
Veel liefs Nicole

Hoi Juffy,

Wat vind ik dit  rot voor jullie, had echt gehoopt dat het nu zou lukken.
Na een zeer pijnlijke punctie met 17 follikels (was jij toch???) heb je toch hoop dat het de eerste en laatse keer is  en dat je dit niet nog een keer mee hoeft te maken.
Ik wens jou en je mannetje veel sterkte toe en praat er goed over met elkaar.
Gaan jullie meteen door met de volgende ronde of willen/moeten jullie een ronde overslaan?
deze is voor jou

Kruimel

Ok poging nr 5

Ben ik weer ff;
Ik zag dat jullie binnenkort op vakantie gaan, heb ik eerst overheen gelezen denk ik  Dus ik neem aan dat jullie daarna pas weer verder gaan. Geniet lekker van elkaar, zonder al die stress enzo. Dan kunnen jullie er daarna weer met frisse moed tegenaan. Waar gaan jullie naar toe?

Kruimel

(hoop dat  dit stukje  er nu wel in komt te staan)

Ha Kruimel,

Ja, dat was ik. Zoveel follikels waarvan 6 eitjes bevrucht, twee terug gezet en de rest gegooid omdat ze niet goed genoeg waren om in te vriezen. Baal, baal!

Ik heb vanmorgen gebeld. Ik mag volgende week vrijdag terug bellen, dan krijg ik te horen of ik volgende cyclus alweer starten mag. Ze moesten na kijken of ze dan plaats voor ons hadden.
Dat zou inhouden dat wanneer we op vakantie, in Portugal, zijn. Ik weer starten mag met de pil.

Hoe is het met jou? Jij zat toch ook te wachten op...

Hou je me op de hoogte?

Juffy

Terug
Bovenaan