Jammer maar helaas

A

Anoniem

Guest
Afgelopen zaterdag (dag 54) erge buikpijn een kwartier lang. Daarna minder...
zondag heel de dag wel wat buikpijn op de achtergrond.
Maandag helemaal niets.
Maandagavond heel laat een sliertje slijm met oud bloed.
Vanmorgen tegen 10 uur (was toen al 3 uur aan het werk) begon de buikpijn op te komen en ja hoor... de duivels.

Dus dag 57.
Het is in ieder geval korter dan de laatste keer. (83 dagen)

Op naar de volgende ronde.....

Hopelijk deze ronde iets meer steun vanuit het ZH, volgende week weer een afspraak. (17de)

Vraagje: Ik heb nu al 3 cyclussen achter elkaar LINKS last. Als ik dan wel buikpijn heb is het links. Als ik steken voel, is het links.

Zou dat iets met PCOS te maken kunnen hebben of iets anders?

liefs,

He meid wat ontzettend balen zeg! Wat betreft de pijn links ik heb dat ook en heb het een keer gevraagd en dat komt omdat die kant dan gevoeliger is dat maakt verder niks uit.

Ik hoop dat he volgende week wat wijzer wordt bij de gyn.

Groetjes

He bah, wat balen voor je zeg. En dan ook nog zulke lange cyclussen :-( .
Hoop idd voor je dat ze in het zh wat meer voor je gaan betekenen....

Succes!!

Balen zeg!

Met pcosheb ik geen ervaring, maar ik heb ook wel eens 3 keer een eispsrong alleen links of rechts gehad en soms aan twee kanten. Het kan gewoon toeval zijn, maar neem die vraag mee naar het ziekenhuis volgende week!

Succes meid!

Jeetje meid,
Je hebt echt een lange cyclus.
Hoop echt dat ze iets voor je kunnen doen in het zkh.

Liefss

Dankjulliewel.

Gisteren heel veel stolsel gehad en heel de dag door voelde ik links pijn. Vandaag alleen met bepaalde houdingen. (op mijn zij liggen of met dweilen) Dus voornamelijk wanneer je je buikspieren aanspant.

Hopelijk is het eigenlijk snel over, want ik heb het nu al weer helemaal gehad met de ongi.

Ik neem volgende week zeker de vraag mee.
Mijn man zit te denken of er dan ook niet iets verstopt kan zijn als je alleen links maar eisprongen zou hebben...

Ik houd jullie o pde hoogte.
liefs,

Terug
Bovenaan