Jammer van die...........

Ik ben hier ook begonnen met plaatsen een paar maanden geleden, maar ik ben nu ondertussen verhuisd naar het febr forum.... afentoe lees ik hier nog wel mee! maar wat een ongelooflijke zielige figuren zeg die mensen die hier ANONIEM iets plaatsen!!! ongelooflijk dat sommige mensen geen begrip hebben voor het verdriet van anderen, en wat kinderachtig dat die mensen niet eens HUN naam erbij willen vermelden!! als je zon grote bek hebt ben dan ook eerlijk en zeg gewoon wie je bent WATJES! ik kan hier zo boos om worden!!! GRrrrrrrr

Meiden heel veel succes nog verder met het zwanger worden en ik hoop dat de ZIELIGE anonieme figuren jullie eindelijk eens met rust laten!!!

Groetjes Steffie

Hoi Steffie
Lief van je dat je een berichtje hierover bij ons plaatst,het is inderdaad erg zielig en laf,ikzelf laat me er niet door van mijn stuk brengen,sta er gewoon boven en ben ervan overtuigd dat deze mensen hun pakkie nog wel krijgen in het leven!En dan piepen ze vaak wel anders.

Weet je waarom ik nu eigenlijk reageer op jou stukje,omdat ik nl vind dat als iemand zwanger is of een kleintje heeft gekregen er gelijk totaal geen interesse voor de omgeving meer is!
Ik heb 13 jaar geleden de eerste gekregen en ben altijd toch enigszins wel bewust gebleven van het feit dat er meer in de wereld is dan baby's en kinderen maar als ik nu om me heen kijk dan zie ik dus nieuwe moeders en vaders of zwangeren die totaal alleen maar met zichzelf bezig zijn,dus daarom mijn waardering voor jou stukje!
Geniet van je zwangerschap en ik wens je veel geluk toe,
Liefs
Snoopy

Hoi Steffie,

Ik vind het ook lief van je dat je je erover uit laat. Deze forumterreur is al een tijdje gaande helaas en ik reageer er niet op. Ik sta er ook boven! Iedereen wordt hier wel een keer de klos, nu waren Claudy en ik het, de volgende keer zijn het anderen.
Het is te zielig voor woorden dus onze
moeite zijn ze niet eens waard.

Ik vind het, net als Snoop, ook heel lief dat je hier af en toe eens meeleest en met ons meeleeft! Hopelijk geniet je flink van je zwangerschap,

Lfs. Suus

Ja ik hoop ook dat ze binnenkort iets aan de terreur hier kunnen doen op dit forum, en ik weet ook zeker dat de mensen die dit doen, hun portie nog wel zullen krijgen!!!

Ik leef nog steeds heel erg mee met jullie, omdat ik zelf weet wat het is om lang te moeten wachten! Berichten plaatsen doe ik niet veel, omdat ik andere meiden niet wil kwetsen!! (maar jullie moeten wel onthouden dat ik nog steeds voor jullie meeduim en vaak aan jullie denk!!!

Een dikke knuffel voor iedereen die het zo nodig heeft!!

Liefs Steffie

Ik wil me even aansluiten bij Steffie. Ik lees en leef ook nog altijd met iedereen hier op het forum mee, dagelijks moet ik zelfs bekennen. Maar het lijkt me erg moeilijk om regelmatig mijn naam voorbij te zien komen. Ik weet ook wat het is om lang(er) op je grootste wens te moeten wachten en bijna alleen nog maar aan eisprongen en klussen etc. te denken. Ik hoop zo dat het virus weer snel gaat komen hier, want ik had jullie het liefst allemaal tegelijk besmet!

Liefs,
Luna

Hoi Steffie en Luna,

Een dikke pluim voor jullie!!
Het is fijn om te lezen en te weten dat jullie meelezen en leven én ook zoveel tact en begrip voor onze situaties hebben! Het is duidelijk dat jullie het gevoel/de ervaring delen (of gedeeld hebben) en dat jullie weten wat het is. Meiden met een groot hart!

Toch vind ik het wel heel leuk om te lezen hoe jouw USA avontuur was, Luna!
Vertel je er gauw over?

Hopelijk mogen jullie gauw weer voor een echo waardoor jullie geluk weer wordt bevestigd!

Eens komt onze tijd, net als bij jullie.

liefs, Suus

Hoi hoi,ik sluit me helemaal aan bij suus,geniet heerlijk van jullie zwangerschappen ,en ontzettend bedankt voor jullie medeleven,dat si het gewoon,als je in hetzelfde schuitje hebt gezeten dan weet je waarover het gaat qua gevoel.
En Suus,ik weet het zeker hoor dat onze tijd echt wel komt.
veel liefs allemaal

Terug
Bovenaan