Jammer vanmorgen neg. test

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal zwanger willen wordende vrouwen.
Ik ben net nieuw hier aangemeld en heb net zoals jullie de wens om zwanger te worden.Misschien weet iemand hier antwoord op ik heb nml vanmorgen een test gedaan deze was negatief. Maar het is nu al wel 48 dagen geleden dat ik ongie was zijn er meer meiden die zo lang ertussen hebben zitten? Is dit norm of moet ik naar de huisarts? Bedankt Groetjes Blankie

Hoi

Ik had altijd zulke lange cyclussen. op een gegeven moment ook wel eens nog langer. Ik was 3 maand niet ongesteld geweest en toen bleek ik 6 week zwanger te zijn. Je bent dan dus wel minder vaak vruchtbaar in het jaar maar er zijn nog genoeg kansen. Omdat ik zo onregelmatig was(misschien ben) is het wel moeilijk plannen wanneer je zwanger bent. Misschien helpt de natuurlijke methode. Boek heet natuurlijk en zeker.
Onze dochter is nu 3 maand en ik ben het bewijs dat je ook met lange cyclussen zwanger kunt worden. Misschien niet zo snel als je zou willen maar misschien ook wel.

Succes!

Hoi,

Ik zit vandaag op dag 39 en er lijkt nog niks te komen...
2 dagen geleden getest en die was negatief. Als er morgen nog niks is zal ik nog een keer gaan testen, maar ik weet het ook niet hoor.
Het is voor mij voor het eerst dat het zo lang duurt voordat ik ongesteld wordt, behalve dan toen ik zwanger was van m'n zoon natuurlijk.

Toen ik de eerste keer stopte met de pil, had ik hem al 8 jaar geslikt en ik was direct weer om de 30 dagen ongesteld. Nu heb ik maar 3 maanden de pil geslikt en vorige maand was het 35 dagen en deze maand weet ik het dus nog niet.

We zullen het helaas maar af moeten wachten ben ik bang.

Groetjes,
Marije

Ik heb normaal een cyclus van drie weken en ben nu al vijf weken overtijd en heb nog steeds negatieve testen. Ik ben naar de huisarts geweest na drie weken overtijd. Maar het enige wat hij kan doen is ook testen en zeggen dat ik over twee weken nog eens moet testen. Echt veel meer kan hij ook niet doen.
Ik heb wel op internet veel gelezen over het uitblijven van de menstruatie. Stress, weinig eten en  veel sporten kunnen oorzaken zijn. Ook als je zwanger wil worden schijnen sommige vrouwen daar zo mee bezig te zijn dat de hormoonhuishouding ook in de war raakt en de menstruatie uitblijft.
Ik ben zelf erg in de stress geraakt toen ik ergens had gelezen dat negatieve testen kon duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar de huisarts zei dat dat niet zo was. Toch heb ik nu dinsdag een vaginale echo, vooral om mijn ongerustheid weg te nemen.
Ik kan je dus ook niet echt een advies geven, ik weet namelijk zelf ook niet echt wat ik ermee moet en de huisarts weet ook niet meer dan wij zelf.
Maar je hoeft je in elk geval nog geen zorgen te maken. Het beste is je er niet te veel mee bezig houden, dan kan de menstruatie inneens toch komen,  en over een week nog eens testen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik.
groetjes B

Terug
Bovenaan