Jammer! (Voor de NOD-lijst)

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Helaas ben ik ongesteld geworden. Deze keer had ik het zien aankomen dus kwam het minder hard aan. Ik vind het natuurlijk niet leuk. Had zo onderhand wel eens verwacht dat ik ook aan de beurt zou zijn. Maar goed!
Op naar de volgende ronde!

Nieuwe NOD: 14 september, ronde 7, 1e kindje.

Juffy (27)

Hoi Juffy,

jammer voor je! Misschien volgende maand, ik hoop het voor je!

Groetjes,
Aimee

Hoi Juffy, zijn die duveltjes bij jou ook vandaag gekomen?
Bij mij ook! Balen hè!!!

Zou ik ook weer op de NOD-lijst mogen?
Nicole, NOD 13 sept (dag na mijn verjaardag) ronde 10, 2e kindje

Liefs Nicole

Nicole,

wat jammer ook voor jou! (was waarschijnlijk HET kado geweest!) Nog van harte, meid!

Groetjes,
Aimee

Hoi Aimee!

Kan het kloppen dat ik net las dat je nieuw op het forum bent? Hartstikke welkom, leuk dat je met ons mee kunt kletsen!
Lief dat je me feliciteerd maar 13 sept moet nog komen..., en dat dat is dus ook de datum dat ik hoop niet ongesteld te worden (NOD= Niet OngiDag).
Als je op de lijst wilt kun je dat hier kwijt. Dan laat je even je gegevens achter als naam, NOD, welke ronde je zit en hoeveelste kindje.
Er zijn namelijk 2 fantastische meiden die iedere keer een lijst met deze gegevens bij houden.

Groetjes Nicole

Hoi Nicole,

Sorry sorry, helemaal niet goed gelezen! Nou alvast gefeliciteerd dan maar, maar het belangrijkste is dat Het Kado voor je verjaardag dan nog wel mogelijk is!!!

En ik ben inderdaad nieuw! Lief dat je me zo welkom heet. Ik vind het hartstikke leuk hier, iedereen leeft  geweldig met elkaar  mee, volgens mij word ik hier helemaal verslaafd aan!

Groetjes,
Aimee

Hoi Juffy...

jammer meid! Maar dus ook door naar de volgende ronde.. Mijn nod is ook 14 september..

liefs..Bats

Terug
Bovenaan