Jammer weer

A

Anoniem

Guest
Kon toch weer niet wachten heb gisteren de test gedaan. Moet aankomende maandag weer beginnen met de mens officieel naar vorige maand gekeken.
Had afgelopen week bloedingen gehad, waarvan ik hoopte dat het de innesteling was, maar blijkbaar was dat toch een lichte mens..
raar hoor, mijn cyclus was de 1e x goed en 2e x maar 19 dagen.. heel vreemd...

Nu heb ik dus geen idee wanneer mijn ei er is, dus we mogen weer fijn om de 2 dagen klussen.. Mijn man weer happy haha.

Stom dit zeg, vorige maand ook gewoon om de 2 dagen geklust,dus zou wel raak moeten zijn, maar las dat 50% van de eitjes gewoon zomaar ten gronde gaan..

Ach ja.. poging 3, here we come

Hey meid,

Ja als je om de 2 dagen klust betekent dit niet dat je ook zwanger raakt. Je maakt dan wel meer kans dan stellen die 1 keer rond de eisprong vrijen maar het is geen vast gegeven. Het is wel zo dat 50% van de stellen die om de 2 dagen vrijen binnen 6 maanden zwanger zijn. De andere 50% volgt dus later. Het kan dus gerust ook even duren. En inderdaad 50% van de bevruchte eitjes nestelt zich niet in. Je bent dan heel kort zwanger geweest en vervolgens ga je dus toch wel op tijd menstrueren. Je weet dan van niks!

Als je een korte cyclus hebt is het belangrijk om vroeg te beginnen met vrijen. Als je cyclus 20 dagen is heb je je ei al op dag 6! Dit is dus aan het eind van je ongie.... misschien moeten jullie zelfs nog over de rode zee als je een kans wilt maken.

Succes en hopelijk heb je snel een positieve test!

Hoi,

Tja, het vrouwenlichaam is iets moeilijks om te begrijpen haha. Hier ook iemand met een korte cyclus. Mijn laatste cyclus was 23 dagen (ben de 13e licht, en de 15e goed ongi geworden), en de langste was 26 dagen. Heb dus ook geen idee wanneer mn ei is en ga dus ook maar meteen aan de klus. Over de rode zee doet mijn man niet. Dat vind hij gewoon not done. Kan ik me goed voorstellen hoor, vind het zelf ook niks. Nu maar hopen dat mn eitje dus na de ongi komt!!

Succes met het klussen!!
Liefs ciomama

Hey!
Jammer dat het niet gelukt is! Op aar de volgende ronde en ook wel genieten he... anders maken we er een te grote moet van..

Liefs..

das balen zeker aangezien je toch stiekem al een beetje hoop had. ja helaas werken alle vrouwelijke lichamen weer anders zou toch makelijk zijn he een handleiding die voor alle vrouwen gelijk was pff zou veel stress schelen
en als je een idee wil hebben of en wanneer je een eisprong hebt gehad, kan je ook gaan temperaturen. zodra je temp 3 of meer dagen achter elkaar een stuk hoger is weet je dat je ei is geweest. (je temp. gaat tussen de 0.3 en 0.5 graden omhoog) het is geen goede methode om te weten wanneer je moet klussen want zodra je temp omhoog gaat is je ei al geweest maar het geeft je wel een beetje inzicht in je cyclus.
succes en veel klusplezier

He meiden!

Weer bedankt voor de berichten.
Tja ik mag niet klagen hoor, ben pas sinds 31 januari "Mirena-Vrij", sommige meiden zijn al heel lang bezig.

Je wilt gewoon dat het a-la-minute gebeurd, maar dat gaat niet.

Ik ga er gewoon weer voor en we hopen dan maar dat de volgende ronde raak is..

Vervelend is dat je constant denkt iets te voelen wat toch op een zwangerschap duidt, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat mij lichaam nu na 5 jaar hormoonvrij is haha.

Jullie ook allemaal succes en Ciomama, ik hoop met je mee :) xxx

Terug
Bovenaan