jammer/wie ook naar ronde 6?

A

Anoniem

Guest
Balen, vandaag weer ongesteld geworden. Ook ronde 5 is niet gelukt. Deze keer ben ik er echt kapot van .

Wie gaat er nog meer naar ronde 6 voor een eerste kindje? En heeft zijn NOD eind augustus weer?

Groetjes Kim

Ik ook!
Ontpillen zou nu toch wel klaar moeten zijn, maar rode duivels zijn er altijd nog maar 2 dagen....
Ik blijf denken dat het nu toch wel een keer raak zou moeten zijn...jij ook?

Ja, ik ook! Ik heb iedere keer weer goede hoop. Ik merk ook dat ik er steeds meer op ga hopen. Je zou zeggen dat als je over een aantal rondes bekijkt, dat er goede kans is dat er een vruchtbare ronde bij zit. Maar aan de andere kant: elke ronde telt voor zich, en het is niet zo dat de kans steeds groter wordt..

Ontpillen moet toch wel klaar zijn nu: ik ben al ruim een jaar geleden gestopt. Maar ik heb nog steeds veel last van puistjes (in mijn pubertijd een flink stuk minder dan nu!).
Mijn cyclus is wel onregelmatig regelmatig: schommelt nu tussen de 27 en 32 dagen. Ik heb geen grote uitschieters meer.

Vind jij van jezelf dat je er misschien teveel mee bezig bent?

Haai meiden,

Voor ons is ronde negen alweer aangebroken. Onze klusweek is bijna begonnen. Mijn NOD is 15 augustus. Ik zat net even naar de nod lijst van augustus te kijken en wat me toch wel op viel is dat er niet veel dames tussen staan die al langer dan 6 maanden bezig zijn voor het eggie dan.

De laatste keer was ik 6 dagen over tijd en heb twee testen gedaan maar niets. Ik heb een cyclus van 28 dagen en kan er mijn klokje zowat op gelijk zetten. Jeetje wat had mijn lichaam met tuk zeg ik dacht echt dat ik zwanger was. En de dag dat de rd kwamen is mijn vriendinnetje bevallen van een gezonde zoon was toch ff slikken.

We hebben deze maand besloten om niet te tempraturen en ik ga ook geen ovulatietesten doen. We gaan gewoon om de dag aan de klussen en lukt het niet zo dan maar niet, zeg ik stoer. Maar wil mezelf ook een beetje beschermen voor hoever dat dan kan.

Nou meiden heel veel succes en ik hoop dat augustus ook voor jullie een mooie maand mag worden.

Liefs Bizu

Wat balen dat jullie ongesteld zijn geworden. Kan me voorstellen dat het goed shit voelt!!!  Hou de moed erin hoor! Sterkte! Monika

quote: Bizu reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2007 11:56:49'));

Haai meiden,

Voor ons is ronde negen alweer aangebroken. Onze klusweek is bijna begonnen. Mijn NOD is 15 augustus. Ik zat net even naar de nod lijst van augustus te kijken en wat me toch wel op viel is dat er niet veel dames tussen staan die al langer dan 6 maanden bezig zijn voor het eggie dan.

De laatste keer was ik 6 dagen over tijd en heb twee testen gedaan maar niets. Ik heb een cyclus van 28 dagen en kan er mijn klokje zowat op gelijk zetten. Jeetje wat had mijn lichaam met tuk zeg ik dacht echt dat ik zwanger was. En de dag dat de rd kwamen is mijn vriendinnetje bevallen van een gezonde zoon was toch ff slikken.

We hebben deze maand besloten om niet te tempraturen en ik ga ook geen ovulatietesten doen. We gaan gewoon om de dag aan de klussen en lukt het niet zo dan maar niet, zeg ik stoer. Maar wil mezelf ook een beetje beschermen voor hoever dat dan kan.

Nou meiden heel veel succes en ik hoop dat augustus ook voor jullie een mooie maand mag worden.

Liefs Bizu

Ja, het valt mij ook al op, dat er op zo'n NOD-lijst ook veel meiden staan die nog korter dan 6 maanden bezig zijn. Nou ja, voor ons is het nu dus ronde 6 die komen gaat.

Ik kan me helemaal voorstellen dat je een behoorlijk dubbel gevoel hebt, als je ongesteld wordt (terwijl je goede hoop hebt op een zwangerschap) en dat je vriendin dan bevalt. Het is geen kwestie van niet gunnen, toch? Ik gun iedereen het allerbeste, maar ik gun mezelf ook wel wat, haha.

Ik zit me al twee dagen af te vragen, wat het is dat nu bij de een zorgt voor een bevruchting en innesteling en bij de ander (nog) niet. Mijn oma heeft 14 kinderen gebaard, waarvan de eerste 8 zo ongeveer in 10 jaar. Ik wilde dat ik daar een heel klein beetje van weg had!

Hey meiden

Ik zit nu in spanning zaterdag is mijn NOD dag
Vorige maand zat ik er echt helemaal doorheen huilbuien ed
Voel nu wel het een en ander maar  ben bang dat mijn lijf me voor de  gek houdt
Zit nu in ronde 5 en het is maar te hopen dat het daar bij blijft  
Iedereen een vruchtbare maand gewenst

Liefs wilma  

Hoi Quimn,

Gunnen, van mij mag iedereen in 1x zwanger zijn en dat meen ik echt. Ik gun niemand om iedere maand in afwachting/onzekerhied te zitten. Nou mag ik echt niet klagen met een cyclus van 28 dagen bij sommige is dat wel 40 dagen.
Ik heb ook een vriendinnetje die geen kinderen kan krijgen, dit weet ze sinds 2 maanden denk ik en is nu zit ze in het traject adoptie. Ze  is zo intens verdrietig. Dit zet je dan wel weer met je beide benen terug op de grond maar ook brengt het wel onzekerheid het is niet vanzelf sprekend dat iedereen maar zwanger wordt. En wachten wordt meestal beloond denk ik dan maar positief blijven is belangrijk meid!!

We gaan gewoon weer aan de klus en hopen het beste.  Mijn ouders hebben ook een helehoop broertjes en zusjes, zal mijn oma's is naar haar geheim vragen HIHI Laat het je  wel weten.  

Succes meid!!

Groetjes Bizu

Terug
Bovenaan