Jammer...

Helaas ben ik weer ongesteld geworden...Had eigenlijk donderdag mijn NOD maar begon maandag al met bruine...... je weet wel,en vandaag is het echt doorgezet.
Had zo gehoopt dat ik zwanger zou zijn..en ik voelde ook tintelingen in mijn buik,soort stroompjes,maar het zegt dus blijkbaar allemaal niks!
Heb nu echt ontzettende buikpijn...bah.
Toch wel weer een teleurstelling,terwijl we nog niet zo lang bezig zijn(3 maanden)
Heb wel een vraagje,hebnu dus eigenlijk een cyclus van 27 dagen,is dat erg?
We hebben het ook wel op de goede dagen gedaan,maar blijkbaar was het dan toch niet raak.
Nou volgende maand beter hoop ik,kan ik tenminste nog gezellig op dit forum blijven.
Liefs Esther
Voor iedereen die wacht op zijn NOD: heel veel succes en ik hoor het graag van iedereen!

Hoi Esther,

Wat jammer voor je dat je niet zwanger bent. Wat een teleurstelling voor je.

Ik ben hier vandaag net voor het eerst op dit forum. Ik kan je helaas nog niet veel adviezen hierin geven. Ik kan alleen laten weten dat ik het jammer voor je vind dat je niet zwanger bent.

Wens je sterkte toe met je ongesteldheid en je buikpijn.

Groetjes Purk

Hoi esther
Ja ik weet pcies hoe je je voelt zit in hetzelfde schuitje ik zou eigenlijk maandag ongie moeten zijn maar werd het zondag:(
Dus meis je bent niet alleen dus pak een doos chocola kijk een romantische film sla ff tegen je kussen en klus gewoon maar door. En het maakt niet veel uit of je een cyclus hebt van 27 of 28 is bij de meeste verschillend veel geluk nog groetjes Jacqueline2

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik zal maar geen doos chocolade eten want ik heb al puistjes,hahah
Ben trouwens al niet meer ongesteld,en heb echt alleen donkerrood,buin bloed verloren,niet zo veel...
Snap er niet veel van ,maar ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben.
Als ik vlg maand niet ongesteld wordt,en blijk zwanger te zijn,kan het zijn dat ik al verder ben dan ik denk,maar dat zien we wel weer...(snappen jullie het nog?)
Succes allebei.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan