jammer!

Nou ik stond vanochtend rond 7 uur op om een test te doen. Die was jammer genoeg negatief! En tot mijn verbazing werd ik ook nog eens 5 min. later ongi!
Das flink balen maar goed op naar de volgende ronde!
Hoop dat jullie inmiddels wel zwanger zijn geworden! En zo niet heeeeeeeeeeeeeel veel succes!!
Liefs van natje

Wat vreselijk jammer zeg. Een grote teleurstelling. Natuurlijk ga je op naar de volgende ronde maar het is toch wel erg balen. Gek he, ik had dat vorige keer ook. Week overtijd, getest (die geloofde ik niet) en een paar uur later kwam de ongi. Zou je het toch onbewust tegen kunnen houden? Dat vraag ik me wel eens af.
Succes en geniet maar van je weekend

Inderdaad jammer! Ikzelf heb mijn test vanmiddag gedaan en negatief... Ben alleen niet meteen ongesteld geworden, maar wel begint mijn buik raar te doen zoals bij een aankomende ongesteldheid. Denk dat het onderbewust toch tegen word gehouden! Succes verder en we komen er wel uiteindelijk!

Nou jammer zeg. Had je verwacht dat je zwanger zou zijn? Maar je baalt natuurlijk altijd wel even. Ik ben ook dit weekend ongesteld geworden, dus maar met zijn allen balen. He veel sterkte en volgende maand maar weer afwachten.

Liefs janna nienke

Terug
Bovenaan