jammer!

Hallo Allemaal,

Helaas ben ik op vakantie toch weer ongi geworden dus ook voor mij: op naar de volgende ronde!

Balen maar ja, ik was wel erg teleurgesteld zeker omdat ik zo graag thuis aan iedereen wilde vertellen dat ik een leuk souveniertje mee had genomen van vakantie maar nu is er dus weer niks te vertellen en kan ik alleen bij jullie mijn verhaal kwijt(en bij mijn man natuurlijk) maar leuk is het elke keer niet bah!!

Las dat ook Biaggi naar de volgende ronde moet en ook Vanessa heb alleen het berichtje van xxx nog niet gezien dus als iemand weet hoe het daar mee is of als je het zelf leest laat het dan even weten xxx.ben benieuwd.

Kan denk ik niet alles terug lezen van die afgelopen 12-13 dagen want het is echt zo ontzettend veel bijna geen beginnen aan wel jammer maar ja.

Mijn volgende klus dagen zijn alweer bijna aangebroken wil deze maand iets meer en eerder gaan klussen want het wordt nu de 6e ronde en heb de laatste 2 keer dus wat pech gehad dat ik een cursus had en de laatste keer die flinke griep op mijn vruchtbaredagen.

Ik zal straks eens kijken op babybrabbel.nl maar volgens mij begint het over een dag of 3 maar ben voor de zekerheid vandaag alvast begonnen wij dan, met klussen we hebben nu alle 2 nog 2 weken vakantie dus dat is mooi, hebben nu alle tijd om te klussen, hopelijk beginnen we nu eens een keer op tijd!

Ik had de nacht toen we vertrokken nog een heeel lang mailtje gestuurd en er voor diverse meiden wat bij getypt maar toen ik het wilde versturen lukte het niet ik baalde er van maar ik kon niets versturen, de volgende ochtend op Schiphol vertelde ik dit tegen mijn man en deze zei dat hij inderdaad alles had uitgedaan inclusief internet en dat ik daarom niets kon versturen!!!

Ik wenste toen Crienie heel veel sterkte toe met haar neefje en veel succes met het klussen en natuurlijk een fijne vakantie maar dit heeft ze dus niet meer kunnen lezen. Crienie als je dit leest na je vakantie we houden contact hoor!
en ook succes
En een berichtje voor Inge en Tatjana.
en verder wenste ik Cathy succes met haar onderzoeken weet je al iets meer Cathy???!

Ook wenste ik Biaggi,XXX en Vanessa succes met hun nod op de 14 juli dat was dus ook mijn nod.
jammmer dat dit toen niet lukte!

weet dus niet hoe alles is afgelopen de laatste 2 weken dus als ik iets moet weten dan lees ik het graag van iemand!

Ik zal van de week wel even mijn nieuwe nod doorgeven aan jou Juul dan kan die oude van de 14 eraf.

Voor degene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd !!!! en de rest heel veel succes overal mee!!

Liefs: Chili

He wat jammer nou dat je ongi bent geworden. Dus jij moet ook weer een ronde verder. Shit he...het zou wel heel mooi zijn geweest dat je goed nieuws kon vertellen toen je weer terug was. Helaas..kop op meid laat je niet kisten..

Het is alleen even een rot gevoel, ik weet het.

In iedergeval blijf hoop houden je weet het nooit. Misschien heb je wel heel veel vruchtbaarheid mee genomen van vakantie.

Liefs Bibi

Lieve Bibi,

Bedankt voor je lieve berichtje het blijft inderdaad een rot gevoel als je ziet dat je weer ongi bent geworden echt niet leuk maar ja ik,(wij)gaan gewoon weer door en ik ga om de dag klussen alleen rond de eisprong elke dag en gelukkig hebben we nu dus vakantie en hebben we alle tijd voor elkaar dus daar zal het niet aan liggen!!

Ook jij succes!!

Liefs: Chili

Wat lief dat je daar nog aan denkt!!! Nee ik weet niet meer helaas...ik heb wel besloten met mijn lief te wachten tot ik meer weet en wellicht zelfs te wachten tot ik een half jaar daar ben geweest. Hoe moeilijk ook, we gaan vooralsnog gewoon door met de pil. Ben nu ongesteld en de nieuwe pilstrip ligt te wachten....echt niet leuk....maar wel beter! Ik hou je op de hoogte...en trouwens...jullie ook weer veel succes he...jammer hoor, was inderdaad leuk geweest op vakantie ontdekken...maar ja...we hebben het niet voor het zeggen he...op naar de volgende ronde!!!
liefs cathy

Hi Cathy,

Wel moeilijk je beslissing maar misschien toch wel beter zodat je eerst meer weet en eerst aan "jezelf" kan werken zodat je zekerder voelt goed hoor van je!! nogmaals heeeeel veeeeel succes overal mee en hou ons op de hoogte dan komt jouw tijd vanzelf!!

Liefs:Chili

Terug
Bovenaan