Jammer

A

Anoniem

Guest
Verzoek aan iedereen:

Ik merk de afgelopen weken dat er erg vaak negatief gereageerd wordt naar elkaar...
Hiervoor heb ik dat nog niet meegemaakt en ik vind het erg spijtig om te lezen!
Er worden regelmatig onnodig mensen gekwetst met opmerkingen, of het gebruiken van andermans naam...
Iedereen op dit forum zit in hetzelfde schuitje: we willen allemaal zwanger worden en vooralsnog is dat niet gelukt.
En of je nu 18 of 35 bent; het is iedereen gegund en iedereen gaat er op haar eigen manier mee om. Ieders emoties, gevoelens en frustraties zijn echt!!!! Niemand kan voor een ander praten en bepalen of de een het harder wil dan de ander, of dat de een het zwaarder heeft dan de ander.
Laat elkaar in je waarde en leef mee! NNiemand heeft wat aan vervelende of kwetsende opmerkingen.

En kun je je nou helemaal niet vinden in andermans verhaal, reageer dan niet...

Ik wil zeker niet betuttelend overkomen, maar steeds vaker lees ik berichtjes die naar mijn mening niet door de beugel kunnen...

Iedereen heel veel succes met zwanger worden en kom op: samen staan we sterk!!!

Een dikke knuffel aan IEDEREEN!

Ginger

hoi ginger helemaal meee eens,op mijn was gisteren bij als het langer duurt,een rotreaktie gepslaatst terwijl ik het goed bedoelde.groot gelijk hoor!!!gr manuela

Ginger,

Ik ben het hier volkomen mee eens ! Goed gezegd van je!
Ik vind het ook jammer dat er bepaalde personen zijn die het nog al leuk vinden om kwetsende reacties te plaatsen onder een nog al gevoelig onderwerp.

Gr. Monique23

Ginger, je hebt helemaal gelijk! Ik wilde er ook al iets van zeggen, want ik vind dit echt niet kunnen. Je bent hier toch om elkaar te steunen!!

Hallo Ginger,
Vandaag ben ik voor het eerst op het forum en ik wist niet dat vrouwen die allemaal zwanger willen worden, negatief naar elkaar willen en kunnen zijn. Ik hoop dat iedereen van jou berichtje wat opsteekt. Zelf ga ik het nu voor de derde maal proberen. Ik ben dus nog maar net begonnen. Ik vind het allemaal heel spannend en ik hoop op dit forum meer te weten te komen over zwanger worden en meiden te leren kennen die dat ook willen, groetjes van Lilian en veel succes met zwanger worden.

Hoi Ginger,

Ik ben het helemaal met je eens, wat heeft het voor zin om iets negatiefs over/tegen een ander te zeggen.
Iedereen voelt wat hij voelt, en als dat anders is dan "normaal" dan hoef je iemand daar niet op af te kraken, en wat is normaal...
Fijn dat je het gezegd hebt!!!

liefs Kim

Ginger, een berichtje met soortgelijke strekking had ik gisteren ook geschreven, deze heeft helaas het formu niet gehaald.

Ik ben het helemaal met je eens.

We hebben hier allen te maken met emoties, die soms zo tegenstrijdig kunnen zijn, blijdschap voor een vriendin en je eigen teleurstelling.
En waar zou je dit beter kwijt moeten kunnen dan hier op dit forum.

Of je nou begin 20 bent of over de 30, als zwanger worden niet vlot lukt, dan heeft een ieder de angst, wat als het nou nooit.....

Sterkte voor iedereen

Hallo Ginger,

Ik ben het ook met je eens hoor.
Laat iedereen in z'n waarde en kun je dat niet, reageer dan niet!

Liefs Yvette

Terug
Bovenaan