jammer

Hallo dames,
er moet me nu toch eens iets van het hart. Over het algemeen vind ik het hier erg gezellig maar op momenten denk ik, waar zijn we mee bezig. Volgens mij komen hier vrouwen die op de een of andere manier onzeker zijn over wat er wel of niet gebeurt, hun pijn, vreugde en verdriet met anderen willen delen en daarnaast anderen van informatie en steun willen voorzien.
Als ik soms de (anonieme) reacties lees wordt ik behoorlijk pssg.
Laat iedereen in zijn waarde!
Een vraag of medeling is niet dom of raar, iemand wil hem kwijt en die mag je dus ook met respect behandelen!!
(sorry hoor, ben zwanger en mijn hormonen spelen ook mee, maar ik meen het wel)
Loes
 
Hai Loes,

Ik ben het helemaal met je eens!! Als ze dan zo graag een lullige reactie willen geven laat ze dat dan niet anoniem doen. Wat een lef.

Groetjes,

Mariska
 
Ik ben het helemaal met Loes en Mariska eens. Iedereen is toch wel eens onzeker. Daar is dit forum toch ook voor bedoeld. Beter lotgenoten vragen om raad dan naar je toch al overbezette huisarts/verloskundige. Waarom moet iedereen ook altijd kritiek op elkaar geven. Mensen denken soms anders. Laat ze in hun waarde!!
En inderdaad: een vraag is nooit dom. Als dit je eerste zwangerschap is, hoe kan je dan toch alles weten?!?!?
Dus meiden: lekker blijven vragen hoor en die lullige opmerkingen gewoon negeren!!
 
Nou sorry hoor...sommige vragen zijn echt wel heel, heel errug dom! Als ik lees van: Ik heb nu 5 testen gedaan en die waren alle 5 negatief maar mijn haar is zo statisch, ben ik nu toch zwanger dan word ik er wel 's een beetje kriegelig van!
 
Mijn hele zwangerschap lees ik hier al mee, regelmatig met veel irritaties. In eerste instantie irritaties vanwege de rotreacties, maar langzamerhand werd ik meer geirriteerd door dit soort berichtjes. Het is af en toe wat minder, maar om een of andere reden is dit gewoon een vervelend forum. Gelukkig heb ik een paar yahoo groepen en een paar forums die wel gezellig zijn.

Groetjes
Tonny, mv Thomas en "Jopie" (39+2)
 
Laat ze maar lekker gaan hoor loes en stelletje lafbekken zijn dat gewoon negeren je hebt echt helemaal gelijk hoor. Hey loes als je trouwens een leuke andere forum kent laat het me ook ff weten. Maar ja volgens mij zijn dit soort types overal. groetjes karima
 
Terug
Bovenaan