Jammer

Hoi allemaal,
Wat geweldig dat dit forum er is. Ben er via een ander forum achter gekomen. Raar maar waar, het is fijn om te lezen dat je niet de enige bent, waar de zwangerschap op zich laat wachten. Hoewel ik begrijp dat ik nog niet zo veel te klagen hebt. Heb een geweldig zoontje van 2 jaar. Na een miskraam, was ik na acht mnd al zwanger. Nu proberen we vanaf juni vorig jaar weer zwanger te worden, wat dus nog niet zo wil vlotten.Heel herkenbaar wat jullie schrijven over die dagen rond je nod.
Wat kan een dag dan lang duren. En elke keer weer die teleurstelling. Ik blijf jullie volgen via het forum. Allemaal enorm veel succes en geluk.

Hoi Arina,

Ik ben ook ontzettend blij met dit forum, en al die lieve meiden hier!! Vooral omdat (bijn) niemand in onze omgeving weet waar we mee bezig zijn, is het fijn om hier je verhaal te doen en ervaringen van ander te lezen!! Ik heb al een hoop geleerd van al die verhalen!!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat het net zo moeilijk voor jullie is, dat het nu niet lukt ook al hebben jullie al een zoontje! Het verlangen is volgens mij net zo sterk!!

Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak is en dat het goed blijft gaan!

Liefs moi xxx

Hoi Arina,
ik las je verhaal en het vertoont veel overeenkomsten met die van mij; wij hebben ook een zoontje van twee jaar en zijn ook vanaf juni vorig jaar bezig waarna ik inmiddels twee miskramen heb gehad. Het moeilijke van zo'n situatie is dat je nu zo goed weet wat je mist want je hebt het al meegemaakt; het gevoel van zwanger zijn, het getrappel in je buik en al die babydingetjes. Dat maakt het minstens zo moeilijk denk ik als een tweede nog niet lukt, ik denk ook niet dat je je daarover hoeft te verontschuldigen want het is net zo vervelend, of niet dan?
Bij ons is het zo dat het wel afleidt, mijn zoontje vraagt genoeg aandacht en dat maakt dat ik er iets minder mee bezig ben. Maar aan de andere kant, als je de babyfoto's weer ziet, programma's op tv of allerlei mensen die zwanger of net bevallen zijn;het wordt dan wel moeilijk en merk aan mezelf dat het allemaal erg gevoelig ligt,ondanks dat ik me daar nieteens altijd bewust van ben; heb jij dat ook?
In ieder geval succes en ik lees wel hoe het verder met je gaat!?
Groetjes, A.

Hee hallo
Leuk die reacties.
Vindt het helemaal te gek dit forum. Meiden die in de zelfde situatie zitten. Vindt het fijn om op deze manier te kunnen "kletsen"over wat je eigenlijk elke dag bezig houdt, maar waar ik in ieder geval met weinig mensen over praat.En ja A. ik merk aan mijzelf, dat het zeker erg gevoelig ligt. In mijn vriendenkring zijn net weer 2 baby's geboren en dan zitten bij mij de tranen wel weer eens erg hoog. Maar aan de andere kant denk ik ook wel geniet van je kleine mannetje [wat ik ook zeker doe]. Als je al die verhalen hier leest en wat ik ook van dicht bij heb mee gemaakt, het is jammer genoeg niet voor iedereen weg gelegd, hoe graag je ook wilt en wat je er ook voor over hebt. Dan denk ik toch, wat een geluk, dat je dit geluk toch zelf mag meemaken, of niet dan. En Moi ook bedankt voor je lieve reactie.
Blijf dit forum volgen en zo zeker zo nu en dan reageren of heel vaak.
Groetjes Arina

Terug
Bovenaan