Jammer

Ik vind het zo jammer.
Toen ik 18 maanden geleden zwanger was van mijn eerste kindje kwam ik hier terecht.Ik vond het een leuk idee om met meer moeders over het zwanger zijn en het hebben van een kindje te praten.
Ik zat hier dan ook redelijk veel.Tegenwoordig niet meer.Niet omdat ik er geen zin meer in heb maar omdat het niet leuk meer is.Er word soms zo vervelend gereageerd op sommige mensen.Die alleen maar een vraag hebben.Ik vind het jammer dat dit steeds vaker gebeurd.
Mischien kunnen we er weer een leuke site van maken waar je gewoon wat kan vragen zonder dat je voor gek verklaard word en nare berichtjes terug krijgt.
 
hoi claudia,

er zijn wel vier berichtjes van jou.

het moet inderdaad een leuke site blijven en vooral gezellig. dus bij deze een gezellig berichtje.

mijn zoontje ligt heerlijk te slapen en ik ontspannen te computeren en de kat is aan het spelen met z'n muisje.
groetjes mirjam
 
nou doe maar een speelgoed muisje van echte muizen hou ik niet zo.

moet straks wel de muizen verplaatsen als de kleine gaat kruipen of lopen. dat zal nog wat worden. de vloer ligt nu vol met speelgoed voor de kat.

als mijn zoon in de box speelt dan speelt de kat in la van de box grappig he! ja ik heb een kat die niet helemaal spoort!!

groetjes mirjam
 
Terug
Bovenaan