Jammer

Er word soms zo vervelend gereageerd op mensen.Die alleen maar een vraag hebben.Ik vind het jammer dat dit steeds vaker gebeurd.Mischien kunnen we er weer een leuke site van maken waar je normaal wat kan vragen zonder dat je voor gek wordt verklaard en nare berichtjes terug krijgt.
 
hoi Claudia,
ik ben helmaal met je eens hoor, ik heb ook vaak negatief reactie gehad voor mijn Nederlands. ik doe ook mijn best,
maar ja
als je niet perobeert dan zeggen ze die dom buiten landers en als wel perobeert dat is dat ook niet goed,
 
Hoi Claudia,
Ik kan me er helemaal in vinden, ik heb wel eens het idee dat er paar mensen het leuk vinden om andere mensen af te zeiken. Die mensen moeten maar snel weer onder hun steen kruipen om er vervolgens nooit meer onder vandaan te komen!
En anoniem, niets van al die kritiek aantrekken hoor!!!!Er zijn ook genoeg domme Nederlanders hoor, lees maar op dit forum bijvoorbeeld!

Groetjes Nadia
 
Ik ben het helemaal met je eens. Vind het jammer dat mensen zo bestempeld worden zonder verder te vragen of wat dan ook.

En kan dan ook best kwaad worden af en toe. Maar denk maar zo hou de eer aan je zelf geef gewoon antwoord stel je vragen en negeren die hap anoniemen die zo onaardig doen.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Terug
Bovenaan