Jammer

Ik lees af en toe ook op andere forums mee op deze website. Ik denk dat ik daarin niet de enige ben.

Wij hebben zo hier onze discussie gehad (Jantine!!) en het valt me op dat dezelfde discussie op andere fora in vergelijkbare mate herhaald wordt (maar dan over andere onderwerpen), nu bijvoorbeeld op het oktober2006 forum.

Ik vraag me toch af hoe dat komt. Zijn we allemaal te verschillend en bots het daardoor af en toe?

Nou ja, ik ben in elk geval blij dat bij de discussies ver maar dan ook heel ver achter ons hebben liggen (voor degene die het gemist hebben, ik denk niet dat zoeken veel zin heeft met de frequentie waarop wij posten.

Dit was gewoon een opmerking die ik ff kwijt wilde.

Annemieke

Hoi Annemieke,

Het is natuurlijk ook steeds langer geleden dat we bevallen zijn.  De zwangerschapshormonen gierden destijds bij  menigeen nog door  het lijf. Ik denk echt dat dat mede een oorzaak is geweest van de hevige discussie die toen losbarstte.

Hoe dan ook, het probleem is opgelost en ik hoop dat we nog veel dingen met elkaar mogen delen. Ik ben meer een lezer dan een schrijver, reageer ook niet zo heel vaak, maar ik vind het wel ontzettend leuk om alle dingen te lezen. En vooral alle foto's bekijken!

Groetjes Fonske.

Hoi hoi,

Ik ben blij dat we hier over het algemeen allemaal goed met elkaar kunnen opschieten en vind het ook echt altijd effe ontspannend als Tess s'avonds op bed ligt en ik lekker effe ga forummen(zo noemt mijn man het nu ondertussen).Je kunt hier altijd je ei kwijt en je wordt er ook wijzer van,van al die andere ervaringen en uitgangspunten.Echt hartstikke interessant,ook de fotoos enzo heel leuk....En dan nu forumdag in het verschiet....nee ben blij dat die heftige discussies tot het verleden behoren.

Groetjes Kitty en Tess(22-09-'06).

Terug
Bovenaan