jammer!!!

Hallo allemaal.....

Aan mijn twee weken van in spanning zitten  is een uurtje geleden een einde gekomen....en ondanks dat het nog niet bewezen is dmv een echo, weet ik instinctief zeker dat ik mijn vruchtje ben verloren....met gemengde gevoelens tik ik nu dit bericht...Verdrietig omdat ik het kwijt ben, maar ook opgelucht omdat ik nu wel weet waar ik aan toe ben. Die twee weken vond ik erg zwaar omdat er zoveel onzekerheid was. Ik had geen mega bloedverlies, en geen buikpijn. Zelfs op de echo was het hartje te zien....De vk vond het ook erg vreemd dat het dan nu ineens zo is gelopen.
Had vanochtend meer bloedverlies en wel een beetje een zeurend gevoel in buik en onderrug. Terwijl ik bezig was met vanalles en nog wat voelde ik "iets" langzaam in mijn lichaam naar beneden gaan. Ik meteen naar de toilet en toen voelde ik het vruchtje afkomen. Heb meteen mijn man geroepen en naar het vruchtje gekeken. Heel raar om te zien...maar ook een soort vredig gevoel...alsof iemand me wilde laten weten dat het zo goed was...
Op dit moment heb ik wel wat meer buikpijn en bloedverlies. Moest maandag toch al voor een echo, dus dat gaan we ook nog doen. Dit zal wel vreemd zijn, maar we moeten ook zeker weten dat het weg is en dat alles er ook uit is.
Weet je, ik voel me verdrietig, en we zullen dit zeker moeten verwerken, maar daarna gaan we zeker proberen verder te gaan!!!

Ik wens jullie allemaal nog een hele mooie zwangerschap toe!!!! Geniet ervan!!
En ik hoop zeker later dit jaar me ook weer in een lijst te mogen plaatsen!!!!

Heel veel liefs, Carola x

Hallo Carola,

Ik vind het heel spijtig voor je. Maar ik ben blij te lezen dat je het allemaal wel positief bekijkt. Ik hoop voor je dat je weer snel zwanger mag raken en dan een geweldige zwangerschap zult hebben.

Groeten,
Sonja

Terug
Bovenaan