Jammer ....

A

Anoniem

Guest

Gisteravond een rondleiding door het ziekenhuis heen. Joly (onze dochter)  gedropt bij opa en oma en om haar niet wakker te hoeven  maken lieten we haar daar slapen. Ik zag het al helemaal zitten, in het ziekenhuis begonnen de weeen (in gedachten) en ik kon er gelijk blijven.... Maar helaas niet  (ach vluchttas stond toch ook nog thuis).
Maar wat zou dan handiger zijn als het thuis zou beginnen terwijl we geen kind hoeven weg te brengen, ook ideaal.
Eenmaal thuis gisteravond begonnen het wat te rommelen .. Niet heftig, ook niet regelmatig maar wel een goede timing. Ik voelde voorheen nooit iets dus dit was een goed begin. Lekker gaan slapen en tja niks dus... Werd vanmorgen wakker in een leeg huis, zonder  man  (was werken), zonder Joly en zonder baby of weeen....
Zucht het leek me zo'n goede timing.. Zonder kind in huis. Het zal wel tussen mijn oren hebben gezeten denk ik. Want vandaag voel ik me weer als voorheen.... nog 3 of 4 weken te gaan denk ik.

Groetjes Monique (vandaag 39 weken)

hoi hoi
erg he dat wachten.
weet je dat een bevalling eestal begint als je het niet verwacht.ik heb bij elkezwangerschap aan het eind alles netjes s,avonds,maar als ik dan een eertje denk ach laat de boel de boel dan wordt het geboren.
en inderdaad je bent nu 39weken dus langer als drie weken zal het niet blijven zitten,maar ja dat stomme wachten he.
succes he en hou nog ff vol.
liefs sil

Terug
Bovenaan