Jammer....

Jammer genoeg moet ik jullie alweer verlaten. Gisteren is het bloeden begonnen, erg heftig moet ik zeggen. Gelukkig is mn man een goede steun en loopt er ook nog een klein jongetje rond wat mn volledige aandacht nodig heeft.
Heel veel geluk met jullie zwangerschap en hopelijk mag ik me binnenkort weer bij een andere maand aanmelden.
 
ah bah zeg, wat ontzettend rot!
sterkte met dit verlies en hopelijk gauw weer een goede zwangerschap.
je bent wel extra vruchtbaar na een miskraam, dat is niet rot bedoeld, maar misschien goede hoop voor de toekomst.
sterkte in elk geval
 
Wat een verdrietig nieuws!
Wat tijmen2011 zegt klopt wel.. Wij waren gelijk weer zwanger zonder ongesteld te zijn geworden...

Maar luister vooral naar wat jezelf wilt!
Veel sterkte samen en geniet van je kleine jongen! Maakt veel goed ;-)

Dikke knuffel

 
o vreselijk voor je zeg!! ik wens je heel veel sterkte en hoop ook dat je je weer bij een andere maand mag aansluiten wanneer et weer zover is. neem de tijd zo lang je zelf wilt dast belangrijkste denk ik! zelf ben ik een zoon verloren en 4,5 maand later onverwachts zwanger geworden en eigenlijk voelt dat stiekem erg goed dat er weer een bijzonder kindje in mijn buik groeit. neem vooral de tijd nu voor je andere zoon en geef em een extra knuffel dat helpt :D

liefs!
 
Terug
Bovenaan