Jammie, Souraya, Doortje bedankt

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Dank je wel voor jullie snelle reacties.

Jammie en Doortje het waren daadwerkelijk de vragen waar ik een beetje mee rond liep te spoken..
Dat van het foliumzuur wist ik dus echt niet en begin daar nu ook direct mee.

Over het algemeen lees ik dat tussen de 5e en 8e ronde de meeste vrouwen zwanger worden....

Maken jullie ook uitschieters mee die al héél snel zwanger raken...? en is het daadwerkelijk zo hoe ouder je wordt des te langer het duurt voor dat je zwanger zou kunnen raken..

Ben gewoon zeer nieuwsgierig hoe of wat.

Ik heb vandaag een maansteen gekocht, hoop dat deze steen ook voor mij mijn vrouwelijke creativiteit wordt weerspiegeld in al mijn doen en laten en mijn vruchtbaarheid stimuleert.        

succes allemaal en héél véél vruchtbaarheids groetjes

hoi hoi

Nou of leeftijd iets wil zeggen. Ik denk dat het wel invloed kan hebben, want de eitjes nemen af naarma
te je ouder wordt. Maar hier zijn uiterste van meteen 1 e maand raak tot wel al 20 rondes. Ook zijn er mensen die in een jaar maar bv 3of 4 rondes hebben, simpel weg omdat ze niet vaker ongi worden. Je kunt er eigenlijk geen pijl op trekken. Het beste is om er zo min mogelijk mee bezig te zijn en gewoon om de dag te vrijen. En dan zou je denken dat het wel een keer zal lukken. Maar helaas dat gaat voor sommigen ook niet op, die hebben een handje hulp nodig.

Ik wens jou in iedergeval veel geluk, en dat het snel 6 mei is, dan kun je echt stoppen.

Liefs Doortje

Terug
Bovenaan