jan 2010!!!!!

Allemaal een heel fijn en gelukkig 2010 toegewenst,en ik hoop dat we allemaal hele gezonde kindjes op de wereld zetten!
Ik besef in 1keer dat ik volgende maand wel eens moeder zou kunnen worden,HEERLIJK GEVOEL!!!!!!
xxx
Bianca
31wk en2dg

Happy newyear!!

Ja, het komt nu allemaal wel superdichtbij. Zeker voor de mama's die begin maart zijn uitgerekend. Ik moet dan nog een maandje wachten, maar ach, das zo voorbij.

Dit word een heel bijzonder jaar voor ons allemaal!

jaaaaa gelukkig nieuwjaar een al het goeds gewenst voor jullie..... !!! Het geboortenjaar voor onze kleintjes is aangebroken..... spannend komt idd allemaal heel dichtbij nu!!... nog 2,5 maand ....

Groetjes Joyce

28,6 dagen zwanger

Allemaal een heel mooi 2010!!!
Idd..volgende maand kon het al wel eens zover zijn....:D t komt nu allemaal toch wel heeeeeel dichtbij..hihi...:p

Liefs Liesbeth 31w3d

iedereen een heeeeel gelukkig nieuwjaar vanuit hier!!!
inderdaad volgende maand kan ik al mama zijn! komt nu echt heeel dichtbij! maar dat mag van mij ook wel! kan nu echt niet meer wachten tot het zover is! wordt toch weer een heel speciaal jaar voor ons.met zoon klein babytje erbij!

kleine vond btw het vuurwerk minder..schopte me keihard van binnen hele tijd! na 10 min. had ik het wel gezien buiten haha
meer die er zo op reageerde ??

Liefs Kim 30wkn4dgn zwanger!

Terug
Bovenaan