jan78/janneke, hoe is het?

A

Anoniem

Guest
Ha Janneke,
Was benieuwd hoe het is, of je al ongesteld bent geworden????? Of nog steeds niet?
Spannende dagen zo! Hier niet meer spannend, hoor, want lekker heftig ongesteld.....
Groetjes,
Sigrid (S)

Hallo Sigird,

Wat shit voor je dat de RD toch in alle hevigheid zijn gekomen. Nou ja op naar de volgende ronde. Hoelang zijn jullie al bezig en hoeveel kinjes hebben jullie?

De RD zijn niet gekomen maar ook nog steeds geen positieve test. De hele week bruin slijm (klinkt lekker op de vroege ochtend, sorry...) gehad maar dat is nu over. Afgelopen dinsdag wel iets bloed verlies gehad maar dit zette niet door. Ik weet eigelijk niet waar m'n lichaam mee bezig is. Moet ik dit nu meetellen als een ongi of was het misschien mijn ovu of zou het misschien toch een innesteling zijn??

Zeer waarschijnlijk is mijn lichaam van slag door het ontpillen. Ik heb verder geen klachten dus wacht maar rustig af. Ik weet alleen niet meer wanneer mijn volgende NOD zal zijn. Als ik deze week mijn ovu heb gehad dan over een week of twee, was dit een ongi welke dag moet ik dan pakken (vorige week donderdag toen het bruine slijm begon of het bloedverlies van afgelopen dinsdag).

Je hoort het wel veel twijfels en onzekerheid. Kan ik helemaal niet tegen, ik ben het type wat graag alles zelf in de hand heeft, maar ja.....

Liefs Janneke

Hai Janneke, was ik weer eens. Is er bij jou al wat meer duidelijkheid? Inderdaad, die onzekerheid, daar word je soms niet goed van. Maar misschien weet je intussen al wat meer? Wij gaan weer vrolijk door, hoewel ik het nog steeds erg jammer vindt hoe het is gelopen en dat die RD plots in alle hevigheid opkwamen. Maar ze zijn weer weg en nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wij hebben al 3 kindjes, maar het blijft altijd spannend.
Hoop maar dat je goed nieuws hebt, en anders ook nieuwe kansen in maart?!
Groetjes, Sigrid S.

Terug
Bovenaan