jangen of een meisje...

dag dames,

Aangezien er veel dames zijn die al een of twee kinderen hebben zou ik graag willen weten of zij verschil merkten in zwangerschapskwaaltjes bij een jongen of een meisje.

Ik heb al een zoon en die zwangerschap was een droom. Nergens last van gehad alleen de vermoeidheid in het begin en maagzuur aan het einde. Deze zwangerschap is totaal anders! heb alle klachten wel (gehad)...

De verloskundige gaf aan dat als je een totaal andere zwangerschap hebt dan bij de eerste het kan betekenen dat het kindje nu van de andere sexe is... heeft een van jullie hier ervaring mee?

groeten floor

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor van een collega dat zij ook twee heel verschillende zwangerschappen heeft gehad. En dus ook dachten dat het een andere sekse zou zijn. Maar nee, allebei meisjes.
Dus volgens mij hoeft een andere zwangerschap niet te betekenen dat het ook van het andere geslacht is.

groetjes Sylvia

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor van een collega dat zij ook twee heel verschillende zwangerschappen heeft gehad. En dus ook dachten dat het een andere sekse zou zijn. Maar nee, allebei meisjes.
Dus volgens mij hoeft een andere zwangerschap niet te betekenen dat het ook van het andere geslacht is.

groetjes Sylvia

Volgens mij maakt het echt niet uit. Iedere zwangerschap is gewoon anders. Heb zelf een dochter en nu weer zwanger, het is wel iets anders dan vorige keer. Ken ook mensen die twee heel verschillende zwangerschappen hebben gehad en nu twee zonen hebben dus hoeft niks te betekenen.

Groetjes
Thamara

Sorry, maar ook ik kan je niet helpen. Daarbij zijn het gewoon allemaal bakerpraatjes. Bij mij was iedereen er de eerste keer van overtuigd dat het een meisje zou worden, maar het is toch echt een jongen. Nu roept iedereen weer dat het een meisje gaat worden, maar zoals je waarschijnlijk wel begrijpt neem ik dit niet al te serieus en wacht het maar gewoon geduldig af.

Groetjes Ties.

ik denk ook dat het een fabel is.
elke zwangerschap is anders
de ene heeft 2 verschillende zwangerschappen en toch 2x hetzelfde geslacht
en andere hebben de zelfde zwangerschappen en verschillend geslacht
ach we wachten idd maar geduldig af hahaha

groetjes moekje

mama van een jongen en nu idd een andere zwangerschap maar wat het gaat worden?????

Hoi hoi

Zal idd allemaal fabeltjes zijn.Ben nu ook flink beroerd geweest, meer als bij de zwangerschappen van mijn 2 zoontjes, ga er niet van uit dat het dan nu een meisje zal worden.We zullen het vanzelf zien al ben ik nu erg benieuwd!!!

gr Marjan

Terug
Bovenaan