janine

hoi janine,

je vroeg hoe ik zoveel was afgevallen.....nou hier het geheim van de smid

ik heb mijn eetgewoontes wat aangepast, dat wil zeggen dat ik gewoon aardappels, groente,vlees en  fruit eet
1x in de week een pasta en soms een frietje.
als ik vlees eet heb ik bijna altijd mager vlees zoals kipfilet, tartaar enz

verder probeer ik niet zoveel te snoepen (soms mislukt dat) en als ik wat tussendoor eet zijn het meestal gezonde dingen zoals een eierkoek bij de koffie ipv gevulde koek.
zoute sticks ipv chips
of een bakje magerekwark tussendoor.

en ik ben gaan sporten, eerst thuis op de hometrainer en nu ook in een sportcentre.
moet zeggen voel me echt een stuk beter, maar ik ben er nog niet ik moet nog ongeveer 10 kilo kwijt!

Ik heb me ook aangemeld bij de sportschool. En gezond eten lukt ook wel aardig, behalve dat snoepen dan, ha ha. Maar hoe lang heb je er dan over gedaan?
Het gewicht is namelijk niet zozeer wat me stoort, maar meer die 'reserves' oftewel die zwangerschapskwabben. Ik kan verder m'n van voor de 2 zwangerschappen kleren nog aan, alleen me lijf lubbert zo, dat ergert me zo. En 23 kilo spreekt me wat dat aangaat dan wel aan....

Janine

ik ben nu een half jaartje bezig met het lijnen
met sporten ben ik nog niet zolang bezig een maandje of 2. daar hebben ze voor mij een programma gemaakt om callorieen te verbranden, figuurcorrectie en mijn buikspieren te trainen zodat het ook allemaal wat strakker word, moet nu nog zo'n 11 kilo en dan ben ik op mijn gewicht....alleen krijg je nu de feestdagen dus zal het allemaal wel wat moeilijker worden...

Terug
Bovenaan