janken, janken en nog eens janken...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik zit vandaag echt in een vreselijke dip... Ik loop al de hele dag te brullen om niets. Zelfs op het werk kan ik het niet droog houden. Ik ben kapster van beroep, dus is het echt lastig als je ineens begind te janken terwijl je iemand aan het knippen bent. Ik voel me al zo ellendig en nu schaam ik me nog dood ook .

Ik snap echt niet hoe sommige meiden van jullie dit al jaren trekken. Echt, RESPECT!
Ik zit (pas) in de 9e ronde met clomid 150 mg  + pregnyl en ik trek het nu al (bijna) niet meer. Ik begin zo langzamer hand aardig overspannen te raken door al dit gedoe. Ik hoop dat ik de volgende ronde kan starten met andere hormonen, want dit gaat zo echt niet meer.

Het spijt me voor mijn gezeur, maar dit is één van de  weinige plekken waar ik mijn verdriet kwijt kan en waar de mensen mij nog begrijpen ook.

Verder wil ik natuurlijk iedereen weer veel succes wensen voor deze ronde.

Liefs Nicole

PS: Ik ga gewoon nog ff lekker verder janken

hey schat!!! kop op he!!!!

we gaan er  samen voor!!!

ik heb je net gekrabbelt!! hoop je snel weer te horen, heb het nu effe druk, ons mam is gisteren geopereerd dus heb moet daar ook weleens zijn, haha

doei doei lieve schat!!

xxx van mij,

Hoi,

Ik lees hier nog regelmatig mee. Ook wij hebben in die omstandigheden gezeten waar jij nu in zit.

Ik heb het besproken met mijn gyn. Soms is het mogelijk andere hormonen te gebruiken waar je emotioneel iets minder heftig op reageerd. Ik werd namelijk super depressief van clomid en zag het helemaal niet meer zitten. Maar het is ontzettend akelig als je je zo voelt. Je hebt niets meer onder controle en je denkt dat de zon nooit meer voor je zal schijnen. Die  hormonen kunnen je in ieder geval flink te pakken hebben.

Heel veel succes met alles en natuurlijk sterkte in deze toch al zo moeilijke periode van je leven.

Groeten pinklady

Terug
Bovenaan