janken tieren brullen dag!

A

Anoniem

Guest
Ik ben het zo zat. Kan de hele dag wel janken, tieren en brullen. Alles komt op me af..

Ik hou jullie ook elke dag in de gaten of jullie eindelijk zwanger mogen worden, enkele wel maar sommige net zoals mij die al veel langer bezig zijn....

Nu al ruim 1.5 jaar bezig voor een eerste kindje. Ziekenhuisbezoek in en ziekenhuisbezoek uit. Voor 3 maanden oefenfase naar huis gestuurd en dan weer terug komen als het zwanger worden niet gelukt is. Dat moment komt weer in zicht want ben 1 week na eisprong weer duivels ongesteld geworden... Nu komt die rot operatie voor mn eileiders deze maand ook inzicht.. Gisteren van vrienden gehoord dat ze door de pil heen zwanger is geworden, niet gepland, Bam weer in een klap in me gezicht....

Mn werk loopt niet lekker, ik wordt gelukkig weer overgeplaatst naar een andere afdeling maar mn huidige leidinggevende zit me echt dwars te bomen....

Financiele kopzorgen........

Heb last van spanningshoofdpijn,hartkloppingen, ben nog naar de chiropracter geweest en die constateerde dat mn nekwervels scheef zitten door te belastend en zwaar werk..

Ik lig gewoon als een klein kind te janken in bed... Wat een zelfmedelijden zeg, maar ik kan nu gewoon even niet anders.Ik heb mn grens bereikt.

Zit nu al op tegen morgen, heb een dienst van 11,5 uur verdeeld over de dag tot morgenvroeg tot laat... Heb de neiging om me echt ziek te melden,niks te doen en lekker in me bed te blijven en egoistisch alleen maar aan mezelf te denken en te rusten...

Ach meid ik herken je gevoel! Het is ook niet niks om zolang bezig te zijn en dan die operatie die boven je hoofd hangt. Het lijkt wel of iedereen zwanger wordt om je heen en helemaal vervelend om te horen dat het niet gepland is.

Ik heb er ook last van begin nu een beetje op te krabbelen maar merk gewoon dat ik erdoor heen zit ook nekklachten, veel hoofdpijn en nergens zin in. Haal evt wat valdispert dat heeft bij mij ook geholpen.

Kom op meid geef de moed niet op en probeer de dagelijkse dingen gewoon te doen want anders raak je nog verder in de put.

Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Jee jij hebt ook wel een hoop voor je kiezen. Het niet zwanger worden is al heel heftig (weet ik uit ervaring), maar met dit alles erbij is het nog zwaarder.

Wel ontzettend fijn dat je een andere functie krijgt, dat scheelt al weer een zorg. En de eileideroperatie, kan die ook niet een positief gevolg hebben? Is het een lacrascopie? Die krijg ik volgens mij ook voordat ze evt. behandelingen gaan starten. Maar ik zie dat dan toch ook weer als een extra optie om zwanger te worden. Dan spuiten ze je eileiders door, dus evt. kleine verstoppingen zijn dan verdwenen. Wie weet???

Kop op meis veel sterkte. Je mag best even verdrietig zijn en schreeuwen, maar laat je er niet door onder krijgen.

Wenser (ook ronde 18)

Ook voor mij herkenbaar hoor! Het is mentaal gewoon heel zwaar als je al zo lang bezig bent en inderdaad, ook al gun je het iedereen, elke zwangere is een klap in je gezicht!

Ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt en ik ben het eens met Beauty: probeer jezelf een beetje bij elkaar te rapen, want hoe zuur het ook klinkt, uiteindelijk heb je er alleen maar jezelf mee als je in de put blijft zitten. (Ook al snap ik heel goed dat je vandaag nergens zin in hebt!)

Wat mij erg geholpen heeft de laatste maanden, is dat ik 1 vriendin heb uitgekozen om erover te praten. Zij is net zo lang bezig als ik en we hebben afgesproken om tegen niemand meer iets te zeggen. (Anders wordt je elke twee weken gevraagd hoe het nu zit). Maar ik zie haar elke week en dan kunnen we gewoon lekker ongegeneerd een uur over onszelf praten en over het zwanger worden. Dat helpt echt!

Veel liefs en kop op!

hoi meiden,

Lief dat jullie reageren. Ik heb me vanochtend ziek gemeld. Was het zo zat! Mn leidinggevende belt vanmiddag op om te kijken of ik dan alweer beter ben,zodat ik morgen weer kan werken.. maf mens..

Het is gewoon grofweg gezegd KLOTE! Mn moeder is inmiddels op de hoogte van mn situatie. Ze bleef elke keer tegen ons zeggen van goh wanneer worden wij eens opa en oma, continue elke keer als we daar kwamen. Onze vriendenkring en kennisen zijn eigelijk allemaal al papa en mama. Mn vriend reageerde dan geirriteerd van ooit maar nu niet, terwijl we alle 2 zo graag willen... Mijn moeder is hier best van geschrokken, ze zei als ik dit had geweten dan had ik dit nooit zo aangepakt...

Achja ontwetendheid kan soms ook gebeuren maar toch.....

@wenser: Ik heb 3 maanden terug een HSG onderzoek gehad, conclusie contrastvloeistof ging niet door mn eileider, dus dan wordt het zwanger worden ook moeilijk... De operatie is onder narcose, wat ze gaan doen heb ik me nog niet in verdiept, dat horen we eind van de maand wel...

Goe zo, rust even lekker uit ;-)

Wb. de operatie: ook wel een beetje goed nieuws dan... want ze kunnen en gaan er wat aan doen. Wie weet gaat het daarna wel heel snel! Goed dat je het met je moeder gedeeld hebt. Lijkt me erg confronterend als ze er iedere keer naar vraagt.

groetjes en heel veel sterkte.
Wenser

Terug
Bovenaan