janken

Ik voel me vandaag echt zwaar zwaar klote. De hele dag heb ik al het gevoel dat ik wel een potje kan gaan zitten janken. Op zo'n moment baal ik zo ontzettend van mezelf. Dan ook nog eens de hele dag door conflictjes met m'n man gggrrr.

Ik denk ook dat het de afgelopen week me allemaal toch wel zwaar is gevallen. Het berichtje van de dokter dat er hoogs waarschijnlijk tch een vruchtje heeft gezeten die m'n lichaam heeft afgestoten. Ik denk dat me dat toch meer heeft gedaan dan ik had verwacht. Ik ben erg emotioneel over alles. Dan nog de ene verjaardag na de ander en dus de hele tijd toneel gaan zitten spelen bbullkk!!!
Dan begint ineens iedereen weer " nou meid, we verwachten eigenlijk dat jullie ook wel aan kinderen gaan beginnen binnekort". Nou echt iedereen begint erover. Dan maar met de tranen achter je ogen en een zogenaamde lach zeggen dat dat nog wel even duurd.

PPPFFFFF, dat lucht op zeg, ik ben het weer even kwijt.

Nou dames, bedabkt voor jullie luisterend oor weer!!

Liefs, Ank
 
Zit net je berichtje te lezen en ik leef met je mee. Wat rot voor je (jullie) zeg!Vreselijk he die verjaardagen. heel herkenbaar hoor. Wat is dat toch met iedereen over wanneer je nu eens gaat beginnen met kinderen? Maar goed veel sterkte en hier mag je best emotioneel onder zijn hoor! Het is niet niks per slot van rekening. Veel succes met een volgende kluspoging (als je daar straks weer aan toe bent). Liefs Mutsie.
 
Hoi Ank,

Ik snap het heel goed hoor, dat je je zo klote voelt. Zat je er dus toch heel dicht bij, naar gevoel moet dat zijn. Maar het kán dus wel!
Misschien zijn je hormonen ook wel een beetje op tilt door deze geschiedenis, en voel je je daarom zo. Rare jongens, die hormonen, vertel mij wat!

Nou, neem lekker de tijd om bij te tanken. Lekker in je André Hazespak voor de tv gaan zitten. En laat die verjaardagen gewoon even zitten tot je er overheen bent.

Sterkte hoor!

Inge
 

Lieve Ank,

Ik snap helemaal wat er door je heen moet gaan, maar hang in there, het gaat gewoon eerdaags lukken, en dan
zijn alle omstandigheden ideaal en dan
zet je ook de capslock aan en roep je yes!!
dan gaan we samen naar het volgende forum,toch?

veel sterkte en liefs Jeanette
 
Lieve lieve lieve meiden,

Jullie zijn echt een stel schatten hoor. Nu ben ik dus echt aan het janken. Ik vind het zo fijn om te merken dat jullie met me mee leven.
Wat dat betreft kan ik er nog wel positief onder blijven hoor. Ik hoop gewoon dat ik dinsdag goed ongi zal worden en dan helemaal fris aan een nieuwe ronde mag beginnen. Ik zou het zo rot vinden als heel m'n cuclus en zo helemaal door de war komen.

We zien wel en dit is de eerte keer sinds we bezig zijn dat ik hoop op een echte stevige ongi. Dan gaan we met veel plezier klussen in de volgende ronde.

JULLIE ZIJN ECHTE SCHATTEN!!!!!

Liefs, Ank
 
ook ik vind het niet gek dat je je zo voelt. Ik heb net sinds vrijdag een miskraam na 2 weken overtijd te zijn geweest. Ook ik voel me , dan weer vervelend, dan weer gewoon en dan weer verdrietig. Het hoort erbij. Hou de moed erin hoor, we gaan verder. Wat dan ook. Liefs, Crienie
 
Lieve Ank,

Ik weet niet wat ik lees !!! Wat verschrikkelijk voor jullie !!!! En dan die verjaardagen !!! Ik snap het inderdaad ook nooit dat mensen dat vragen. Stel je nou voor dat je wel bezig bent en het wil niet !!!! Zo'n iemand wil je z'n kop van z'n romp trekken, toch ???? Belachelijk, waar bemoeit iedereen zich toch mee ?? BLEH !!! Ik moest het ook even kwijt, sorry !!! Ik wens jullie heel veel succes met zwanger worden !!!

Veel liefs van Biaggi
 
hihihi biaggi sorry dat ik lach maar ik wou ook al eenberichtje typen en nou ik moet zeggen ik sluit me helemaal bijje aan!! zo denk ik er ook over!!
ik weet er alles van dat ze het blijven vragen ook ik ben al een paar maandjuhs bezig en hoe ze het doen doen ze het ze blijven het vragen iederekeer weer!!
dringt het dan niet tot ze door als je zegt voorlopig nog niet!!
(alsof je het aan de grote klok gaat hangen dat je bezig ben) dan vragen ze weer ....en?? ben je al zwanger iedere maand ofzjow wor je kriegel van !!
lieve lieve lieve ank!..!..!..! ik leef helemaal met je mee meis!!
groetjuhs en een dikkuh kus Debbert
 
Terug
Bovenaan