Janne B ook bevallen!

Ook JanneB is bevallen van een zoon!
Check hyves..staat verder alleen info bij.

Janne B, gefeliciteerd en heerlijk genieten!

Nou meiden! Nu wij nog!

Hier is het sinds vannacht flink aan het rommelen geweest en moest alles al echt weg zuchten. Na een uur trok het toch weer weg...dus we wachten het af...

Sterkte en voor degene die al bevallen zijn, genieten geblazen!!

Groetjes Janne van Krukel, (38,3 weken!)

JanneB, gefeliciteerd met je zoon! Ik kan niet kijken op hyves...Hoop snel iets te horen...

@ Janne van Krukel: ik hoop dat jij ook gauw je kleintje in je armen mag houden, sterkte nog.

X

Ook ik zit niet op hyves dus kan daar helaas niet kijken. Dus ook via deze weg: JanneB gefeliciteerd!
En Janne van Krukel, hopelijk zet het voor jou ook snel door! Ik zit nog rustig af te wachten. Ik heb niet het idee dat die kleine van ons al zin heeft om naar buiten te komen haha.
Liefs,
Mar 38wk6dg

Hey meiden!

Dank je! Ik hoop ook dat het niet te lang meer gaat duren. Net vanaf 17.00 uur weer 4 x van die voorweeen gehad, om het kwartier en toen in eens naar de w.c. (ontlasting) en dan trekt alles weer rustig weg en nu heb ik dan weer nergens last van. Zo ging het vannacht ook. Herkent iemand dit toevallig? Nou ja we wachten het af...wie weet zet het door!

Succes meiden!!

liefs

Hey meiden!

Dank je! Ik hoop ook dat het niet te lang meer gaat duren. Net vanaf 17.00 uur weer 4 x van die voorweeen gehad, om het kwartier en toen in eens naar de w.c. (ontlasting) en dan trekt alles weer rustig weg en nu heb ik dan weer nergens last van. Zo ging het vannacht ook. Herkent iemand dit toevallig? Nou ja we wachten het af...wie weet zet het door!

Succes meiden!!

liefs

Hey meiden!

Succes meiden!!

liefs

@ Janne van krukel,

Zo ging dat bij mij ook, had wel van mezelf al 3 cm ontsluiting dus die voorweeen doen wel degelijk wat!! Succes he en hopelijk snel je krukel in je armen!

Liefs

Terug
Bovenaan