@ Janne

hoi hoi...was benieuwd of dat je het nog een beetje volhoud????? hoop zo voor je dat je ook heel snel je baby tje in je armen mag houden!!!!

Hey!

Hier zit ik nog steeds in de wacht als een kip die op haar ei broed! Ik had gisteren een ontzettende huil/baaldag, maar vandaag gaat het alweer een stuk beter. Ik heb vanmorgen mijn schoonzus geholpen met was strijken, opvouwen, stofzuigen en mijn broer zijn haren geknipt, zij hebben er al drie rondlopen. Ik merk dat ik bezig moet blijvenI anders ga ik echt in een dip zitten mokken.
Vanmorgen ook de VK gesproken en ze heeft een afspraak gemaakt voor me voor volgende week maandag om 16.00 uur.Dan gaan ze een half uur lang de baby onderzoeken of hij/zij het nog naar zijn zin heeft. CTG en echo...uitgebreid onderzoek. VK zei maar het is nog geen maandag en je kan nog makkelijk spontaan bevallen. Mocht dat niet zo zijn dan heb ik nog tot volgende week donderdag (11 feb) want dan ben ik precies 42 weken. En ik weet dat ik vanaf die in iedergeval mijn kindje zal gaan zien. De kleine heeft het blijkbaar nog erg naar zijn zin in mama's warme buik. Het verlangen wordt hierdoor wel elke dag groter, maar straks ook extra beloond. Nu nog maar even rusten en straks komt mijn moeder op de thee, dus vandaag vermaak ik me prima!

Hoe is het met jou kleine ventje? Drink en slaapt het goed? En al een beetje gewend aan het moederschap?

Bedankt voor je berichtje, lief dat je aan me denkt, doet me goed!
liefs Janne van krukel, 40,5 weken!

is graag gedaan hoor!!!!!! ben heel benieuwd of die kleine zich zelf aanbied zou fijn zijn maar ook een goed teken dat ie het nog fijn heeft bij jou..ja ons mannetje doet het goed..drinkt super goed zelfs en slapen gaat ook wel redelijk ...mag nog niet klagen hij is s nachts tussen 11 en 2 een onrustig maar hij moet ook wennen he..en het moederen vind het super leuk sommige dingen nog een beetje onwennig omdat je bang bent dat je hem pijn doet..en hij heeft de boel al een paar keer lekker ondergeplast haha..maar ik vind het heerlijk!! als je hem de fles hebt gegeven en hij moet boeren bij je gaat dat hoofdje omhoog en zie je hem beetje rond kijken zo lief...en fijn dat je wel een beetje bezig kan zijn en lekker thee leuten...ik ben heel benieuwd hou ons wel op de hoogte he!!!! liefs

Succes er mee, ik kan me zo goed voorstellen, dat je wilt dat het nu echt geboren gaat worden.
Hopen dat het wachten snel beloond wordt voor je!!!!!
Groetjes...

Hoi meiden!

Hier nog alles rustig met een bewegelijk kindje in mijn buik :)
Ik heb alleen wel sinds een paar dagen erg last van mijn gewrichten en dan vooral in mijn handen. Alle knokkels doen pijn. Ik kan ze moeilijk open en dicht krijgen, vooral na het slapen en het is een vervelende pijn die erger lijkt te worden. Ik denk dat het door vocht komt. Ik voel in heel mijn llichaam eigenlijk wel een soort van grieperig gevoel, misschien dat ik toch ff de VK bel, maar herkent iemand dit vanuit zijn zwangerschap?

Liefs Janne

Hey Janne.

Bellen die VK. Bij mij hadden ze 1 dag ervoor gezien dat mijn bloeddruk omhoog ging. Daarbij horen grieperige verschijnsels, zoals hoofdpijn duizelig zijn en idd zere handen, vlekken voor je ogen zien. Misschien kans op een beginnende zwangerschapsvergiftiging? Je kan voor de zekerheid even bellen. In je urine kunnen ze dat zien. Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het klinkt wel bekend! Als je zekerheid wil en je gaat je steeds minder lekker voelen, zou k gewoon even bellen! Beter voor niets dan dat je doortobt!!

Sterkte he meis!!!!

Liefs

hoi JanneB

Ik heb gebeld, maar ze maakte zich er niet zo druk om. Ik heb verder ook geen last van hoofdpijn, duizeligheid of vlekken voor mijn ogen.

Ik zal morgen mijn urine nog voor de zekerheid ff wegbrengen.

liefs

Hey,

Mooi zo, en ja voor de zekerheid gewoon even wegbrengen je urine. Dan sluit je alles tenminste uit. Maar ik hoop voor je dat je het niet meer weghoeft te brengen en je je kleintje lekker in je armen mag hebben voor het morgenochtend is! Sterkte, ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu zwaar hebt. Je bent er gewoon echt aan toe he!
Ik denk aan je en nogmaals succes!!!

Liefs

Terug
Bovenaan