@janne

meid, hoe is het met je?
Nog bloedingen gehad of is het nu over?
Ben heel benieuwd hoe het met je gaat.
Volgende week moet je weer voor een echo toch?
sterkte en liefs Fleur

Hoi,

ik had al een reactie geplaatst maar de site doet weer eens zo raar..... Dus nog een keer:
Hier gaat het redelijk. ik heb toch zeker een week bloedverlies gehad elke keer als ik naar het toilet ging. Toen dacht ik dat het over was maar toch heb ik nu ook nog elke dag min. 1 keer wat bloedverlies. Niet vuurrood, maar ook niet bruin....
Het is echt zenuwslopend maar gelukkig is het ontzettend druk op mijn werk (verplichte afleiding!)
Nu heb ik weekend dus ik moet nog even wat afleiding zoeken (en niet te veel op het internet nazoeken want daar word je niet vrolijk van.)
Maandag weer een echo, dan zou er een hartje te zien moeten zijn (of niet, als het toch een miskraam is...)

Hoe is je eerste IUI gegaan gisteren?? Ik had na de eerste keer een heel goed gevoel maar helaas toch niet gelukt maar ik heb wel het idee dat mijn kansen op deze manier met IUI vergroot worden, voel jij dat ook zo?
Ik zal voor je duimen de komende 2 weken!

Groetjes Janne

Hoi janne@
wat spannend nog voor jullie.Heel zenuwslopend.Zoals ik ook al op je andere topic had geschreven heb ik ook meerdere malen bloedverlies gehad.Het was bij mij helder/doorzichtig.Schok mij kapot,bleef onzeker.Vandaag de 10wk echo gehad en alles was weer goed.
Het hoeft dus niet gelijk iets slechts te betekenen.Bij mij kwam het doordat baby zich uiteindelijk ergens anders had ingenesteld dus had een soort van wondje in baarmoeder.
Hoop dat jullie ook goed nieuws krijgen.
Liefs Suusje

zo,even op de computer van mijn moeder, want wij hebben al 3 dagen een internet storing.Voor jou blijft het tot maandag dus spannend.
Ikn ga heel hard voor je duimen dat alles goed is!

Met mij is het goed gegaan,de IUI is me alles meegevallen.
Ik heb wel al een paar dagen last van mijn onderbuik. Ben ook gauw vol van het eten. Of dit nou van de ovitrelle ofkomt of dat ik een beetje last heb van een of ander griepje!? Ik ben ook behoorlijk verkouden geworden met keelpijn,dus zit niet heel lekker in elkaar op het moment.
Ik kan hopelijk dinsdag weer internetten,
dus heel veel sterkte
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan